park
צילום: יח"צ

פארק עסקים ותעשיה קיסריה: עובדים בכיף

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה עסקים קיסריה

ההחלטה היכן להקים את העסק או איפה לפתוח את המשרד היא החלטה משמעותית, ועליה לראות תמיד את העסק במרכז.

כל עסק זקוק למקום שהגישה אליו תהיה נוחה, שייתן שלל שירותים במקום ושיתאים לו מבחינת הצרכים האישיים, לרבות התקציב. פארק תעשיה קיסריה ממוקם במרחק נגיעה מצירים מרכזיים ומציע שכירות בעלת יתרונות רבים.

היתרונות של פארק העסקים

נגישות תחבורתית – הנגישות אל פארק העסקים בקיסריה הופכת את ההגעה לנוחה, הן עבור העובדים והן עבור המבקרים במקום. אפשר להגיע אל הפארק דרך הרכבת, בתחבורה הציבורית וברכב הפרטי. הפארק נמצא במפגשי צירים מרכזיים, במרחק קצר מכביש 2 ו-4, וכן במרחק קצר מכביש 6. כמו כן, ישנן הסעות בתוך הפארק, ואלו מאפשרות לכל עובד להגיע ליעדו מתחנת הרכבת לעבודה, ללא תלות ברכב.

מסעדות – ברחבי הפארק פועלות שפע מסעדות, בהן יכולים העובדים לבלות את הפסקת הצהריים שלהם והן מתאימות במיוחד לפגישות עסקיות. כל אחד יכול למצוא לעצמו פתרון מושלם במקום, והזמנת אורחים לאחת מהמסעדות תהיה תמיד מכובדת ומרשימה.

חיסכון בדמי שכירות – הפארק מציע מחירים תחרותיים והוגנים לחברות השוכרות בו מבנים. ההבנה כי יש ליצור אלטרנטיבה לאפשרויות הקיימות היא שמובילה את החיסכון ומאפשרת לעסקים רבים לפעול בתוך הפארק.

בנייה ירוקה – כל אחד צריך לחשוב על ההשפעה שלו על איכות הסביבה. פארק העסקים בקיסריה שם דגש על בנייה ירוקה ועל פתרונות אקולוגיים, וכן מעניק שלל שירותים שמאפשרים לכל עסק ואף לעובדיו לנהל את כל פעילותו במקום בלי צורך לצאת מהמקום.

סביבה עסקית מצוינת – בפארק העסקים פועלות חברות מובילות וביניהן גם דלתא, אלמה לייזר, hp, מזור רובוטיקס ועוד רבות וטובות. במקום פועלים גם עסקים אשר נותנים שירותים זה לזה, והקרבה אלה לאלה מאפשרת פיתוח קשרים, שיתופי פעולה ודרבון עסקי חיובי.

התאמה אישית משרדים להשכרה בסטנדרט גבוה המותאם לכל עסק באופן אישי על פי הצרכים שלו. ישנן אפשרויות השכרה שונות מבחינת גודל, מיקום ואפשרות לענות על דרישות מיוחדות. זה המקום להציב אתגרים וליהנות מתכנון מותאם אישית.

להיות במרכז העניינים

פארק העסקים בקיסריה מאפשר לכל אחד להיות בתוך מרכז העניינים. מעבר לכך שבמקום פועלות חברות גדולות ושהגישה אל האזור נוחה בכל אמצעי התחבורה, ישנו מרכז כנסים המאפשר לכל עסק לקיים מפגשים רבי משתתפים או להשתתף בחלק מהפעילויות המתקיימות במקום.

ההחלטה לפתוח עסק או להעביר את העסק למקום נלקחת מתוך ראייה לטווח הארוך. עסקים הרואים את עצמם בתהליך התפתחות, אשר מעוניינים להוביל וליצור מהלכים ייחודיים, מגיעים אל הפארק.

במקום מוצע שפע של מתקנים, חלקם מיועדים לעובדים, כמו סניף דואר במקום ומקומות בילוי, וחלקם מיועדים לעסקים, כמו מחסנים לשימושים לוגיסטיים. עסקים רבים מצאו את עצמם מתפתחים בתוך הפארק, והעסק שלכם יכול להצטרף אל רשימת העסקים המצליחים הללו.

הצטרפו אלינו

אתם מוזמנים להצטרף אל העסקים המובילים שכבר ממוקמים בפארק העסקים בקיסריה. יחד נבחן את הצרכים שלכם, נבדוק איזה מבנה יהפוך את החיים העסקיים שלכם לקלים יותר וניצור את הפתרון הטוב ביותר. אם אתם עדיין מתלבטים לאן להעביר את העסק הקיים או חושבים איפה להקים אחד חדש, זה הזמן ליצור קשר, להיפגש ולשמוע על האפשרויות העומדות בפניכם. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.