לאחר 9 שנים עם רפיד: שילוט הבילבורדים בת"א יוצא למכרז
לאחר 9 שנים שבהן החזיקה חברת החוצות רפיד ויז'ן בזיכיון פרסום הבילבורדים בתחומי תל אביב-יפו, זיכיון הפרסום העירוני הגדול והיוקרתי בישראל יוצא למכרז חדש שעליו צפויות להתחרות החברות הגדולות בישראל.
המכרז הקודם על זכיון הבילבורדים נערך ב-2008 ותחילת ההתקשרות עם רפיד החלה ב-2009. באותו המכרז, הזוכה (רפיד) קיבל לידיו את זיכיון הבילבורדים למשך 7 שנים עם אופציית הארכה בשנתיים נוספות, כפי שאכן היה בפועל עם חברת רפיד שמיצתה את ההתקשרות עם העירייה עד תום. גם המכרז הנוכחי יעמוד על התקשרות בסיסית של 84 חודשים - 7 שנים, עם אופציה מותנית להארכה של 24 חודשים במידה והזוכה "ישדרג לפחות 10 מתקני בילבורד באמצעות הוספת פני פרסום אלקטרוניים", לשון המכרז.
בתל אביב-יפו מוצבים נכון להיום 80 מתקני בילבורד דו צדדיים, 5 מתקני בילבורד חד צדדיים ו-20 מתקני טוטם, ובסך הכל 105 מתקני פרסום שנכללים במכרז זה.
בתנאי הסף להתמודדות במכרז, דורשת הרשות לפיתוח תל אביב שמנהלת את המכרז מכל משתתף "לפחות 2 התקשרויות עם גופים ציבוריים, כל אחת מהן למשך תקופה של לפחות שנתיים, במהלך 4 השנים שקדמו למועד הקובע, ועניינן פרסום חוצות". עוד נדרש מכל משתתף במכרז ניסיון, במהלך 4 השנים שקדמו למועד הקובע, בהצבה, תפעול, תחזוקה ושיווק של לפחות 50 מתקנים מוארים נושאי פרסום, של גופים ציבוריים. מבחינת המחזור הכספי של המשתתפים במכרז, דורשת הרשות לפיתוח מחזור מפרסום חוצות שעומד על לפחות 10 מיליון שקלים בכל אחת מהשנים 2015 ,2016 ו-2017.
נכון להיום, בנוסף לרפיד ויז'ן, עיריית תל אביב יפו עובדת עם 2 חברות שילוט חוצות נוספות: ברעם פרסום בבעלות גיא ברעם שמחזיקה בזיכיון פרסום מתקני הנונסטופ של עיריית תל אביב שעל גביהם מותקנות מודעות פרסום מטעם העירייה מוסדותיה, והשנייה היא חברת פרסום החוצות הבינלאומית JCDECAUX שמחזיקה בזיכיון הפרסום על מתקני הרחוב בתל אביב (מאז 2008) שכוללים תחנות אוטובוס, מכווני תנועה, עמודי פרסום מעוגלים ועוד.
על פניו מדובר במכרז החוצות העירוני הגדול ביותר בישראל, בעיר שכל המפרסמים חפצים ביקרה, וזה שצפוי למשוך אליו את כל חברות החוצות הגדולות לרבות ברעם ו-JCDECAUX שכבר עובדים עם העירייה, רפיד ויז'ן שתנסה להתמודד עליו שוב לאחר 9 שנים וחברות נוספות שפעילות ברחבי הארץ כגון חוצות זהב, מרקעים, נור, הדיה, לביא מדיה ועוד.
- 1.פיליפ 06/08/2018 17:23הגב לתגובה זוהפרסומות בישראל - קומסי קומסה הזכיינים בישראל - קומסי קומסה הצרפתים בישראל לה או לה לה או לה לה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
