תמיד חייב משרד פרסום? STORY בפרסומת מקסימה ועצמאית
רשת חנויות האופנה סטורי (STORY) מוכיחה שלא תמיד חייב משרד פרסום מאחוריך כדי לפתח ולטפח מותג ולשמר את ה-DNA האינטימי שלו. אולי בדיוק ההיפך כשמדובר במותג-בית אופנה שבוחר לגדול בקצב משלו, עם הקפדה יתירה על כל צעד כמו גם על המותגים שאותם הוא בוחר לשווק - בהחלטה מודעת להיות גדול מספיק כדי לייצר הצלחה מסחרית אבל לא גדול מדי כדי להפוך למסחרי ולאבד שליטה על ערכי המותג.
פרסומת חדשה בהפקה עצמאית שעליה אחראים אנשי סטורי לצד הבמאי איתן שריד שאחראי גם על הקונספט, מעידה יותר מכל על המותג כפי שתופסים אותו גם צרכניו המסורים, כמעין סוד מתוק אורבני ויוקרתי, שמתאים לפלח מסוים בקהל שיעדיף תמיד להישאר (הקהל) חלק מהחבורה הסגורה הזו.
בעמוד הפייסבוק של החנות, מעיד המותג על עצמו: "המוטו לפיו פועלות חנויות STORY, הוא ייצוג של מותגים בעלי ערך מוסף אמיתי, אג'נדה חיובית וערכית, ולא רק בחירה של מותגים כפוטנציאל מסחרי, אלא, מותגים עם סיפור. מותגים אלה נפגשים תחת קורת גג אחת - STORY".
פרסומת הרשת החדשה של החברה שעלתה לאוויר ב-21 במרץ, לפני פחות משבוע, נחשפה בעיקר לאוהדי המותג דרך עמוד הפייסבוק של החברה ומשם המשיכה לקהלים נוספי ברחבי הרשת החברתית. כמו הקסם שמנסה המותג להשאיר מרחף מעליו, למרות התרחבות, פתיחת חנויות חדשות וכניסה לתחום עיצוב הבית, הפרסומת מציגה מעין עולם פנטזיה שכל ההתרחשויות בו מתקיימות בתוך קופסת עץ מלאת שמחת חיים ומוארת.
לצד העדכניות האופנתית של המותג, דווקא השימוש באפקטים אנלוגיים שבונים עולם חדש (שמזכיר במידת מה את הקו הפרסומי של סופר פארם) מצליח ליצור את החיבור המתאים בין האמירה הפרסומית המדויקת, אלגנטית ולא מתאמצת למותגי האופנה שהרשת בוחרת לשווק (בפינצטה) ולתדמית הכוללת של המותג שיודע "איך צריך להתלבש, אם אתה קול ולא רוצה לצעוק את זה".
הבמאי, איתן שריד (34) מצלם פרסומות מזה שנתיים בלבד אבל ניכר שיש לו את העין והרגש הנכונים, לפחות בכל מה שקשור לעולמות האופנה. במקרה הספציפי הזה מדובר בפרויקט ששריד אחראי גם לקריאייטיב שלו, לרבות מלאכת הבימוי. בחברה יצרו שפה שלמה סביב הפרסומת ובהתאם ממתגים את חלונות הראווה של החנויות ויוצאים בקמפיין פרינט בשפת "המכונה".
קרדיטים
קונספט ובימוי: איתן שריד
מפיק: עומר בן-דוד
ארט דיירקטור: ברק ואזן
צלם: איתן חתוכה
עורכת: דפי פרבמן
אפטר: אופק שמר ונועם טולדנו
גריידינג: טל בלטוך
סאונד: ג'אנגל סאונד - ניל גיבס
ע.בימאי: עדין ויינר
תאורן: סזאר בירגר
גריפ: ליעד ברגר
סטיילינג: מזל חסון
ע.סטיילינג: אלינה אנטוורג
איפור ושיער: שירן פארן
שחקנית: אריאל מורטמן
ע.ארט: טומר טל זיונץ, קובי ווגמן, גילי גור
תמונות סטילס: אורי טאוב
ע.צלם: נאור ליב
ע.צלם 2: גל דרימר
בסט בוי: שלמה קיפר
ע.גריפ: אסף נחום
ע.הפקה: יואל אהרוני, נטע ברוג, ג'ואי כוזר, רעות עידו, אריה ציון
מייקינג אוף: אביעד פוקס
ציוד: מובי מובייל
תודה לקארמה ייעוץ מוסיקלי: אביב אזרד
עובדי סטורי: מרי רובנקו, איוון לוריא, עידן וקנין, הגר אליסון, אלה רז, מאשה שרבקובה, נופר רוזנבלט.
בצד של הלקוח: תודה מיוחדת לשני מלניק, מאיה יופה, נופר רוזנבלט, לירון שושן, נועה ויויורקה, יסמין ארגמן
- 2.דורון 01/04/2017 20:26הגב לתגובה זוחברה פלצנית שהשמידה סכום כסף לא מבוטל כנראה. לא ברור, לא מובן, לא קשור, לא! דווקא דוגמא טובה מדוע כן צריך יד מכוונת. טל, נסי לשכנע את אורי שבאסטרטגיה ומיתוג כדאי לפנות לכאלה שמבינים
- 1.מוזר 27/03/2017 21:57הגב לתגובה זו.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
