פאג'רו
צילום: יח"צ
TV

בלי קלישאות, אנשים אמיתיים: פובליסיס בקמפיין דיגיטל שמלווה "פאג'רואיסטים"

פרסומת מהוקצעת בהפקה יוקרתית או "פיסה מהחיים" עם הצצה אותנטית לשגרת יומם של נהגים אמיתיים "חולי שטח"? פובליסיס תל אביב עם קמפיין רשת חדש למיצובישי
משה בנימין |

מה יגרום לכם לחשוק בפאג'רו, במידה ויש לכם את הכסף הדרוש לרכוש את הג'יפ המרשים של מיצובישי? האם זה פרסומת מהוקצעת, בהפקה יוקרתית, על גבול סרט קולנוע עם שוטים מרהיבים ונוצצים או שדווקא "פיסה מהחיים" - הצצה אותנטית בלתי אמצעית לחייהם של שני פאג'רואיסטים אמיתיים? 

משרד הפרסום פובליסיס תל אביב ויבואנית מיצובישי - כלמוביל, בחרו באופצייה השנייה והציגו בקמפיין תוכן רשת חדש את עליז נוי בן ה-71 ואלון קירשנברג בן ה-39. שניהם, נהגים ותיקים בעלי ג'יפ מדגם פאג'רו שמכניסים את המצלמה לשגרת חייהם במסגרת הקונספט של "פאג'רואיזם" עם נהגים אמיתיים ולא שחקנים, שמספרים על החוויה האישית שלהם וכיצד הרכב מייצג את סט הערכים שלפיו הם חיים.

במשרד הפרסום מציינים עוד כי: "ענף הרכב בישראל מתנהג בדרך כלל בצורה שמרנית מבחינה פרסומית, כאשר הרוב הגדול של יבואני הרכב נוהגים להעלות קמפיינים שמגיעים מחו''ל ועוברים אדפטציה בלבד. מעטים המקרים בהם היבואנים מייצרים הפקות מקומיות עם חשיבה אסטרטגית וקריאטיבית שמתאימה לקהל הישראלי, ולכן פרסומות רכב רבות הפכו לשקופות, עמוסות בקלישאות ובצילומים מבוימים ומלוטשים".

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.