לעומק התודעה יטפל בתקציב הפרסום של מכללת 'פסגות' ללימודי שוק ההון
משרד הפרסום לעומק התודעה/TBWA ממשיך במגמת הצמיחה העקבית ומצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של מכללת פסגות ללימודי השקעות בשוק ההון ונדל"ן. התקציב צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים לשנה הקרובה.
מכללת פסגות, שהוקמה בשנת 2005, עוסקת בלימודי ההשקעות בשוק ההון ובנדל"ן. המכללה הוקמה על ידי רועי ראובן ויניב ארביב, מומחים בתחום המסחר הפרקטי בשוק ההון. למכללה 5 סניפים בפריסה ארצית: רחובות, הרצליה, ירושלים, חיפה ובאר שבע.
יניב ארביב, מנכ"ל משותף במכללת פסגות: "בשנת 2005 פתחנו את המכללה במטרה לעשות שינוי תודעתי לכל אדם במשק הישראלי. הרצון שלנו הוא שלכל בוגר יינתנו הכלים להכנסה נוספת בטוחה, בנוסף למקום עבודתם ומבלי להשקיע הרבה זמן. גילינו שיש בורות פיננסית לישראלים בכל מה שקשור לעולם ההשקעות, עולם הפנסיה ועולם החסכונות".
זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה/TBWA: "במציאות של ימינו, על רקע הגזירות הכלכליות והקושי להתקיים, עולה הצורך של אנשים לידע פיננסי. לרוב האנשים יש ידע פיננסי מוגבל מאוד הגורם להם להתקיים בעיקר ממהכנסה הקיימת שלהם מהעבודה. מכללת פסגות פותחת צוהר לעולם הההשכלה הפיננסית ומאפשרת בפועל לאנשים ליצור הכנסה נוספת במקביל למקום עבודתם. אנחנו שמחים על קבלת התקציב ושמחים להיות שותפים בהפצת הידע החשוב הזה".
כזכור, לפני כ-3 חודשים ולאחר מגעים שהתקיימו בין הצדדים בחצי השנה שקדמה לכך, רמי יהושע, הבעלים של יהושע TBWA רכש 33% ממניות משרד הפרסום לעומק התודעה. העסקה נחתמה לפי שווי משרד של 15 מיליון שקלים, כך שיהושע TBWA ישלם 5 מיליון שקלים תמורת שותפות בשליש מהמשרד. עסקת הרכישה קיבלה את האישור והרוח הגבית של רשת TBWA העולמית. לאחר סיכום הפרטים בין הצדדים נשלחה העסקה לאישור הרשת הבינלאומית וזו נתנה את ברכת הדרך. במסגרת רכישת המניות יהפוך 'לעומק התודעה' לחלק מקבוצת TBWA העולמית כאשר לשמו יצורף הניסוח Part of the TBWA Worldwide Network.
- 14.כל הכבוד על המהלך ! (ל"ת)ירדן 14/11/2013 15:19הגב לתגובה זו
- 13.אין מכללות כאלה!!! (ל"ת)שחר חן 14/11/2013 14:52הגב לתגובה זו
- 12.משה 14/11/2013 14:49הגב לתגובה זומכללה שבאמת מתחייבת לעצמאות פיננסית ,מאז שלמדתי שם אני רק מצליח ! לא תואר ולא כלום רק שוק ההון במכללת פסגות
- 11.ינון 14/11/2013 14:34הגב לתגובה זוושירות איתותים חזקקק (: למי שמעוניין לעשות הרבה יותר כסף מהפק"מ החודשי
- 10.רונן פדרמן 14/11/2013 14:18הגב לתגובה זוסיימתי שני קורסים אצלכם בגאווה, כיף לראות אתכם מתקדמים הלאה. שאפו
- 9.דבורית 14/11/2013 13:38הגב לתגובה זוהמכללה המובילה בישראל!!!!! תגיע תרוויח
- מלי 14/11/2013 14:08הגב לתגובה זומכללה מקצועית ברמה בינלאומית, יחס אישי וליוויי מקצועי אישי לכל סטודנט. הנאה והצלחה מובטחת!
- 8.סיוון מונצה 14/11/2013 13:36הגב לתגובה זויישר כוח
- 7.מעיין 14/11/2013 13:35הגב לתגובה זופשוט כיף לקום בבוקר לעבודה :)
- 6.דניס שקולניק 13/11/2013 14:10הגב לתגובה זוכל הכבוד למכללת פסגות! אתם עושים עבודה מדהימה בתחום המסחר בשוק ההון! ישר כוח!
- 5.לירון מונצה 13/11/2013 13:55הגב לתגובה זונכון שאני לא אובייקטיבי אבל צריך להגיד את האמת ,המקום הטוב ביותר ללימודי שוק ההון חוויה של מסחר עם צוות סוחרים אמיתי .שבוע טוב לירון מונצה - מנהל חדר מסחר
- 4.דנית רנהוראן 13/11/2013 10:09הגב לתגובה זולמדתי במכללה הזאת וזה הדבר הכי חכם שעשיתי המקום שנתן לי את הכלים הכי חיוניים למסחר בשוק ההון והיום אני יכולה להגיד שאני טובה מאוד בתחום כמובן שעדיין מקבלת תמיכה מלאה מהמכללה למרות שסיימתי לפני שנה צוות מדהים ... ממליצה בחום
- 3.ירון שוקרון 13/11/2013 10:06הגב לתגובה זואני רואה את מכללת פסגות כבר הרבה זמן באינטרנט, הם עובדים חכם מאוד, לא מפתיע אותי שהם לא הזדקקו למשרד פרסום עד כה. אני חושב שהצעד שהם עושים עם לעומק התודעה הוא צעד אדיר שירים אותם לתודעה חדשה. למגיב מתחתי, אני עוסק בפרסום כבר הרבה זמן, אני לא מבין את הנאצה שלך. אתה נמצא באתר שעוסק בפרסום!!! כואב לך?
- 2.דורי 04/10/2013 16:04הגב לתגובה זוהמכללה הזו קונה לידים כבר שנים. עבדה עם כל השוק. תקציב פרסום אלעק. סתם כותרת למען הכלום
- 1.יואב 03/10/2013 14:53הגב לתגובה זוזה לא מובן מאליו שבתקופות כאלה משרד קטן מושך לקוחות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
