חשיפה: הסכומים מאחורי עסקת החסות בין ההתאחדות לדיזנהאוז
קבוצת התיירות דיזנהאוז זכתה במכרז של התאחדות הכדורגל, במסגרתו תהיה אחראית על ניהול שירותי ההטסה של שחקני ושחקניות הנבחרות והצוותים המקצועיים למשחקים בחו"ל. המכרז להתאחדות הכדורגל נחשב לאחד היוקרתיים בענף, ונוהגות להתחרות עליו כל חברות התיירות המובילות בישראל. הזכייה במכרז הנוכחי היא לתקופה של שנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות.
ל"ביזספורט" נוגע כי עסקת החסות היא בגובה של כמעט שני מיליון שקלים לכל התקופה. כלומר, החברה תשלם להתאחדות את הסכום הזה תמורת חסויות במהלך השנה וההתאחדות תשלם עבור הטיסות לשנתיים הקרובות, בסיומן היא עשויה לחדש את האופציה.
נבחרת ישראל (באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין, אמר היום כי "פעילות נבחרות ישראל השונות גדלה באופן משמעותי בשנים האחרונות ואנחנו מחויבים להעמיד לרשות השחקנים, השחקניות והצוותים את השירות הטוב ביותר בדרך למשימות הלאומיות ובחזרה מהן. עמדו לרשותנו לא מעט אפשרויות והבחירה בקבוצת 'דיזנהאוז' פירושה תו איכות מחייב. זאת הזדמנות מצוינת להודות למשפחת חודורוב על שותפות ארוכת שנים ובתקווה לעתיד עוד יותר מוצלח".
- 1.עותניאל 14/02/2024 13:48הגב לתגובה זוהכתב יובל כרמל מפתיע כל פעם מחדש עם כתבות בילעדיות ומעניינות. במיוחד ההיקש הפיננסי בכתבות אצלי זה הפך לבית מעניין שאני נכנס,מיידי יום ביומו. הפלטפורמה של ביזפורטל וביזספורט מעניין ומרתק.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
