סטארט-אפ ישראלי מצא פתרון לבעיה של רבע מהגברים בעולם
עם פוטנציאל להשתלט על שוק עולמי שנאמד כיום בכ-2 מיליארד דולר וצומח בכ-9% בכל שנה, Virility Medical מתחילים לגייס
רב הגברים בעולם, בשלב כזה או אחר, נאלצים להתמודד עם שפיכה מהירה במהלך יחסי מין. אצל רבע מהגברים זו בעיה קלינית הנקראת שפיכה מוקדמת ובשבילם הוקמה Virility Medical. למרות שלא מדובר בבעיה חדשה ולמרות שרבע מהגברים בעולם סובלים מזה הפתרונות המוצאים בשוק היום מסתכמים בעיקר בשימוש בתכשירים, מוצרים ותרופות מרשם נגד דיכאון. פתרונות אלה מיועדים להאריך את הזמן עד לאורגזמה, אך יעילותם ובריאותם מוטלת בספק. נכון להיום, אין בשוק פתרון אמיתי.
לפרטים והשקעה ב- Virility Medical>>
כאן נכנסת לתמונה Virility Medical, החברה פיתחה מדבקה גמישה ודקה (4 מ"מ), הממוקמת באופן נסתר בפרינאום לפני קיום יחסי המין. בעתיד ניתן יהיה לשלוט באמצעות אפליקציית מובייל פשוטה, המתבססת על חיבור בלוטות'. עם הפעלת המדבקה, נשלח גירוי חשמלי בעוצמה נמוכה אל השריר בגוף האחראי על השפיכה וגורם לכיווץ שלו, מה שמאפשר למשתמש לדחות את השפיכה בצורה קלה ויעילה שלא הייתה עד כה ובכך מאפשר לזוג לקיים יחסי מין באופן ספונטני, ללא צורך בהמתנה להשפעתה של תרופה או תכשיר מסוים, ובאופן בטוח מתופעות לוואי.
צפו בראיון עם רון מירון בעברו מנכ"ל טבע ישראל ו- VP אפריקה ישראל וכיום יו''ר Virility Medical מסביר על פוטנציאל השוק הענק ומדוע כדאי לכם להשקיע בו.
- חדשנות טכנולוגית שטרם נראתה בשוק: האם זו חברת הקנאביס להשקיע בה?
- חברת הקנאביס TrichomeShell מקבוצת שיח מדיקל יוצאת לגיוס המונים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 5.מה עם פתרון ליתר הגברים? (ל"ת)דני 26/01/2020 16:03הגב לתגובה זו
- 4.משה 17/01/2020 22:43הגב לתגובה זולרוב הגברים יש בעיה הפוכה, שהשפיכה לא מגיעה... מעניין שמצאתם את "השריר" ששולט בזה. תוכלו בבקשה למכור גם את הבלוטות עם הוויפיי שמשדר בתדר ההפוך ועושה שפיכה? גברים רבים ישמחו. אבל לא יודע אם זה יוסיף לכם אמינות
- 3.המציע 16/01/2020 19:18הגב לתגובה זופתרונות מוצאים מוצעים או מומצאים
- 2.קרינה סלולרית לחור של התחת מעניין... (ל"ת)דני 15/01/2020 20:11הגב לתגובה זו
- 1.מבין את הפתרון, אבל לא מבין מה הבעיה. (ל"ת)אבו-צ'ופצ'יק 15/01/2020 19:00הגב לתגובה זו
ימים אחרונים להשקיע: סטארט-אפ החסויות הדיגיטליות שישנה את עולם הספורט
שוק חסויות הספורט העולמי ממשיך להתחזק ויגדל לשווי של 89.6 מיליארד דולר בשנת 2027. סטארט-אפ בשם MixZone פיתח טכנולוגיה ייחודית לפרסום דיגיטלי בראיונות בשידורי הטלוויזיה והדיגיטל. החברה, בעלת הסכמים עם מספר מועדוני והתאחדויות ספורט מהמובילים בעולם, נמצאת כעת בימים האחרונים של גיוס הון ציבורי דרך פיפלביז וההזדמנות להפוך בעלי מניות בחברה עומדת להסתיים.
ראיונות ומסיבות עיתונאים הפכו לחלק בלתי נפרד ממשחקי הספורט. בעבר הם התקיימו רק בסוף המשחק, אך כעת הם מתקיימים לפניו, במהלך המחצית, ובסופו. ראיונות מקבלים לעיתים קרובות את אותו זמן שידור בתוכניות ספורט במהלך הניתוח שלאחר המשחק כמו השידורים בפועל. למרות שזמן הראיונות והחשיפה שלהם גדלו עם השנים בשידורי הטלוויזיה ובדיגיטל, שטח פרסום זה נשאר סטטי ומשעמם אשר לא מייצר הכנסות נוספות לקבוצות ולא נותן ערך מוסף לנותני החסויות הקיימים. לפרטים והשקעה ב-MixZone > ככה כן בונים חומה: קיר חסויות דיגיטלי חי ובועט הטכנולוגיה המהפכנית שפיתחה MixZone משלבת טכנולוגיה חדשנית מבוססת ענן בשילוב מסכי FHD ייעודיים אשר הופכים את גב הראיונות לשטח פרסומי דיגיטלי בעל ערך כספי לקבוצות הספורט. מדיה אטרקטיבית זו מושכת את העין ועונה על הצורך של קבוצות הספורט להגדיל את הכנסותיהן ממפרסמים וספונסרים חדשים, כמו גם לשמר את נותני החסות הקיימים בשידורים החיים בטלוויזיה, בערוצי ספורט, בתוכניות בידור, באתרי חדשות וברשתות החברתיות. לצפייה בסרטון: הסכמים עם קבוצות בינלאומיות לחברה פטנט רשום על הטכנולוגיה במספר רב של מדינות וחתומה כבר על הסכמים ארוכי טווח בישראל עם ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות לכדורגל, מנהלת הליגה לכדורסל בישראל, נבחרת קרואטיה בכדורגל, לגיה ורשה ועוד מספר קבוצות והתאחדויות מהמובילות בעולם. החברה מתכננת המשך הסכמים עם ארגונים גדולים ברחבי העולם, כשפניה לעבר אקזיט או הנפקה בבורסה. כעת החברה נמצאת בימים האחרונים של גיוס משקיעים דרך פלטפורמת פיפלביז ומאפשרת הזדמנות השקעה אחרונה בתמורה למניות בחברה. לפרטים והשקעה ב-MixZone >
