קדס קידס יוצאת במהלך שיווקי במסגרתו תפיק כ- 100 אלף אתרי אינטרנט אישיים
חברת לירם זכיינית המותג "קדס קידס" אופנת ילדים ותינוקות, חוגגת שנה למועדון הלקוחות "קדס קידס פלוס" ומשיקה, לראשונה בישראל ובעולם הפקה של מיני סייט פרסונאלי שמשלב סרט וידאו ארט פרסונלי לכל המשפחה בטכנולוגיה חדשנית ייחודית במינה.
בנוסף, לאתר יש יכולת שיכפול ויראלית המאפשרת לייצור מאות אלפי אתרים פרסונלים נוספים למשך 3 חודשים. ההשקעה במהלך נמדדת בכ- מיליון שקל.
במסגרת מהלך זה תפיק קדס קידס כ- 100 אלף אתרי אינטרנט אישיים ל- 50 אלף חברי המועדון ול-50 אלף לקוחות פוטנציאלים באמצעות דיוור גלויה פרסונאלית מעוצבת מזמינה הרשת את לקוחת המועדון להכנס לכתובת האתר שניבנה במיוחד עבורה, בו תוכל להנות מוידאו ארט המכיל את שמה ושמות ילדיה בשילוב סאונד פרסונלי ובו תחשף לקולקצית קיץ 2008 של המותג, באתר יוצגו מבצעים מיוחדים לחבדי מועדון ולמצטרפים חדשים, וכמו כן, אפשרות לשלוח את הסרטון לחברים או למלא את פרטיהם ופרטי ילדיהם ובכך ליצור להן אתר פרסונלי במתנה.
אורן חורב, סמנכ"ל החברה: "במסגרת אסטרטגיית השיווק ופילוסופית המותג- "זמן איכות "אנו שמים דגש על מתן ערך מוסף אישי ,רגשי ואמיתי ללקוח, ולכן בחרנו לצאת במהלך ייחודי במינו ,חדשני ומרתק- הפקת אתר פרסונלי ללקוחותינו שהופק באופן אישי לכל לקוחת מועדון וילדיה כאות הוקרה על נאמנות הלקוחות לרשת. הלקוחה רואה את הבידול בגישה אל מול המתחרים ומחזירה אהבה והכרת תודה בחנויות עצמם".
לדבריו: "האתר האישי הנו נדבך נוסף לחיזוק האסטרטגייה והבחירה להשקיע כלכלית במהלך זה הינו המשך הצהרת החברה על השקעה נוספת והטיית הכובד של הרשת מפרסום המוני לטובת שיווק ממוקד לקוח וחיזוק מועדון הלקוחות שחוגג שנה".
כל המהלך השיווקי וניהול מועדון הלקוחות של קדס קידס KEDS KIDS PLUS (שהושק מחדש במאי 2007) נעשה בליווי חברת הייעוץ SEGMARKETING המתמחה בשיווק פרסונאלי במרחבים קמעונאיים.
קדס קידס הינו מותג פרימיום בינלאומי לאופנת ילדים בגילאי 0-11 ובין שלושת המותגים המובילים באופנת ילדים בישראל. חברת לירם בבעלות משה זילברשטיין, המכהן כמנכ"ל, קיבלה את זכיון השווק הבלעדי של המותג קדס קידס בישראל בשנת 2002. כיום הרשת מונה 38 סניפים בקניונים ובמרכזי המסחר המובילים ברחבי הארץ ועד סוף שנת 2008 יפתחו כ 5 סניפים נוספים.