סופר-פארם עושה סקס שיווקי בעיר הגדולה
רשת סופר-פארם יוצאת במהלך שיווקי מרענן לקראת הקיץ. הרשת מנצלת את ההייפ סביב השקת הסרט "סקס והעיר הגדולה" המלווה את הסדרה המצליחה באותו השם. סופר-פארם יצאה בשת"פ עם מספר גורמים ורכשה את ההקרנות הראשונות של סרט הקולנוע המדובר.
את הקרנות הסרט תשלב הרשת במסגרת חגיגות הפתיחה של אירועי "ביוטי סיטי 2008". בתוך כך, לקוחות סופר-פארם שיבצעו קניות ברשת יוכלו להשתתף בהקרנות טרום בכורה בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, ערב לפני עלייתו הרשמית של הסרט לאקרנים.
לרגל האירוע התקשרה סופר-פארם עם חברת פורום פילם, מפיצת הסרט המדובר "סקס והעיר הגדולה", רשת רב חן ו- YES PLANET לשיתוף פעולה אסטרטגי רחב היקף, בהיקף המוערך בכ-מיליון דולר.
במסגרת שיתוף הפעולה תיתן סופר-פארם חסות להצגת הגאלה של הסרט, שתהיה אחד מהאירועים הנוצצים של הקיץ במסגרתו גם יושק ה"ביוטי סיטי" באופן רשמי. בנוסף, קטעים מהכנת הסרט והתרחשויות מאחורי הקלעים ישודרו למבקרות באירוע הביוטי סיטי, שיתקיים גם השנה בגני התערוכה בתל אביב.
לדברי דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "הסרט סקס והעיר הגדולה מתאים לקהל הלקוחות של הרשת, ומתחבר ישירות עם המיצוב והאווירה של הביוטי סיטי. אין לנו ספק שבחרנו בלהיט קולנועי, שייתן ערך מוסף ללקוחות הרשת".
הסרט "סקס והעיר הגדולה" יגיע אל מסכי הקולנוע ב- 29 במאי בבכורה עולמית בארץ ובעולם.
הסרט ממשיך לעקוב אחר ההרפתקאות של ארבעת הנשים הניו יורקיות – קארי, סמנתה, שארלוט ומירנדה – וחייהם המרתקים במנהטן, ארבע שנים לאחר פרק הסיום של הסדרה. כל כוכבות הסדרה מככבות גם בהפקה הקולנועית: שרה ג'סיקה פרקר, קים קטרל, קריסטין דייויס וסינתיה ניקסון.