המלחמה של רמי שביט בסופר-פארם יצאה לדרך: עכשיו הקמפיין הפרסומי
רמי שביט יוצא בקמפיין מלחמה על נתח השוק של ניו פארם: בעקבות רכישת ניו-פארם ע"י קבוצת שביט, יוצאת הרשת במהלך אסטרטגי ראשון ופותחת באמצעות קמפיין רחב, מלחמה על נתח השוק של הניו-פארם.
במסגרת הקמפיין תזכה רשת ניו-פארם את 400 אלף בתי האב החברים במועדון 365 בהחזר כספי על השתתפות העצמאית בעת מימוש כל מרשם לתרופות ברשת. כמו כן הקמפיין מכריז על הקדמת מבצעי הפסח ומתן הוזלה של 40% לכלל הלקוחות במחלקת הקוסמטיקה, כאשר חברי מועדון 365 יזכו להנחה נוספת של 20%.
קמפיין ההשקה החל ב-28.02 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ויימשך כשבועיים. הקמפיין נאמד בהיקף כספי בסך 1.5 מיליון שקל, והוא יכלול סרטוני פרסומת שישודרו בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9, רדיו אזורי, אתרים מובילים באינטרנט ופרסום בעיתונות ארצית.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן וניו פארם: "אנו צופים כי כניסתו של המועדון לרשת ניו-פארם תביא לגידול בשיעור של לפחות 20% במכירות הרשת, ולגידול ניכר בכמות המצטרפים החדשים".
רשת ניו פארם מונה 52 סניפים ברחבי הארץ ונמצאת בבעלות קבוצת המשביר החדש לצרכן, שבשליטת קבוצת שביט.