צעד נוסף למהלך הכל יכול לקרות: פלאפון משיקה חנות וירטואלית
פלאפון תקשורת ממשיכה את מהלך "הכל יכול לקרות" עם השקת חנות וירטואלית תלת מימדית. החנות הווירטואלית פותחה על-ידי סאצ'י אינטראקטיב בהשקעה של כחצי מיליון שקל, וממוקמת בכתובת: shop.pelephone.co.il.
מהלך "הכל יכול לקרות" של פלאפון שיצא לקראת ניידות המספרים, כלל עד כה מסלולים ללא התחייבות והטבות ללקוחות ותיקים. עם השקת חנות ה-3D, יוצעו ללקוחות פלאפון וללקוחות חדשים אפשרויות רכישה ושדרוג של מכשירים במחירים מיוחדים לחנות.
מעצבי החנות הווירטואלית שאבו את השראתם מעולם ה-Second Life (חיים שניים), עולם וירטואלי תלת מימדי בו כל משתתף יכול לבחור לעצמו זהות וירטואלית אישית, לבצע מגוון פעילויות בדומה לעולם האמיתי, לפתוח בתי עסק וכדומה.
גיא באומן, סמנכ"ל חטיבת התוכן והפיתוח העסקי בפלאפון, מסר כי השקת החנות מבטאת את האסטרטגיה של פלאפון הרואה עצמה כחברת סלולר אינטרנטית.
באומן הוסיף, כי החנות התלת מימדית מצטרפת לפיילוט מכירת המכשירים בוואלה! שופס, אתר הסחר המקוון, לצד הקטלוג הווירטואלי הקיים באתר החברה. להערכתו, עד סוף 2008 ימכרו מדי חודש כאלף מכשירים באמצעות ממשקי האינטרנט השונים של החברה.
דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב מסר כי, "האתגר המרכזי של הפרוייקט היה לממשק את תהליך המכירה בחנות התלת מימדית למערכות המכר המקוונות הקיימות באתר פלאפון, תוך שמירה על חווית הגלישה המקנה לגולש תחושה שהוא נמצא פיזית בחנות".