המשביר החדש לצרכן משקיעה 6 מיליון שקל בהטבות לצרכן
רשת המשביר החדש לצרכן משיקה את "מסיבת ההפתעות הגדולה", בהשקעה של 6 מיליון שקל. מסיבת ההפתעות תחל במחצית חודש נובמבר ותכלול מגוון רחב של הנחות, מבצעים ומתנות בכל מחלקות המשביר ביניהן: מחלקת אופנה, מחלקת כלי בית, מחלקת בישום, מחלקת קוסמטיקה, מחלקת טקסטיל ועוד.
מסיבת ההפתעות מהווה מסורת שנמשכת כבר 5 שנים ברציפות, השנה 450 אלף בתי אב בישראל, חברי מועדון 365, יקבלו לביתם פנקס הטבות בשווי 5,000 שקל לקניות ברשת המשביר לצרכן.
לדברי הרשת, במהלך מסיבות ההפתעות הקודמת עלה סל הקניה הממוצע של לקוחות המועדון בלמעלה מ-100% וכמות הפריטים הממוצעת עלתה מ-2.5 ללמעלה מ-5 פריטים ללקוח.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן מוסרת כי "מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים, אך בכך מבדלת עצמה המשביר ומועדון 365 מאחרים וממצבת עצמה כרשת האטרקטיבית ביותר. חברי המועדון מודעים לפעילות הרבה הנעשית לטובתם ברשת והראיה לכך היא הגידול בסלי הקניות, תדירות הביקורים וגם בהוצאה הממוצעת ללקוח".
מסיבת ההפתעות הגדולה תגובה במסע פרסום , באמצעות פוגל אוגלבי, ויכלול סרטון בטלוויזיה, שילוט חוצות, רדיו, אינטרנט, עיתונות, הודעות SMS ל-400 אלף איש, קישוט סניפי המשביר ומסע קד"מ רחב.