תקציב האינטראקטיב של אקסלנס נשואה עובר לנקסט-אין

התקציב עבר ממקאן דיגיטל ונאמד בכמיליון דולר בשנה
אפרת אדיר |

חברת הפיננסים "אקסלנס נשואה" מעבירה את תקציב האינטראקטיב לחברת הפרסום המקוון "נקסט-אין". התקציב, הנאמד בכמיליון דולר בשנה, טופל עד לאחרונה במקאן דיגיטל.

רן ברקו, מנכ"ל וממייסדי נקסט-אין, אמר עם הבחירה במשרד: "חברות שוק ההון נמצאות בתחרות אדירה המחייבת פתרונות יצירתיים ושימוש בכלים חדשניים להעברת המסר הייחודי שלהן - וכאן מגיעה העוצמה של "נקסט-אין" המשלבת יצירתיות גבוהה עם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות".

עם המעבר לנקסט-אין, עלתה אקסלנס נשואה בסדרת קמפיינים בחודש אוקטובר, ביניהם קמפיין בולט שקידם את הכנס בו השתתפו המומחים של אקסלנס עם אורח הכבוד רוברט קיוסאקי, מחבר רב המכר "אבא עשיר אבא עני", לדברי החברה, תוצאות הקמפיין מוצלחות ונרשמו מעל 64 אלף הקלקות על הקמפיין באינטרנט.

נקסט-אין מתמחה בפרסום אינטראקטיבי מתקדם. החברה הוקמה בשנת 2000 על ידי רן ברקו, המכהן כמנכ"ל, משה ראובני ואודי פרידן. בין לקוחותיה נמנים: חברת הסלולר פרטנר, שטראוס גרופ, סופר-פארם, קסטרו, ישרוטל ואחרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה