יפאורה משקיעה 14 מ' שקל בכניסה לשוק התה הקר
אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום (ג') כי יפאורה נכנסת לשוק התה הקר תחת המותג ספרינג ומשיקה את סדרת התה הקר, spring tea, הכוללת את כל סוגי התה - תה אדום, שחור וירוק, בהשקעה כוללת של כ-14 מיליון שקל. השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה שצולם מתחת למים, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, בהשקעה של כ-10 מיליון שקל, תחת הסיסמא:"תה קר טעים. תתפלא".
לדברי פייגלין, "מבדיקות וסקרים שערכנו נמצא כי הטעם הוא הסיבה העיקרית להעדפת התה הקר בקרב הצרכנים (טלסקר פברואר 2007). הצרכן הישראלי מחפש באופן תמידי משקאות "מעניינים" המשלבים טעמים ייחודים ופתוח לפתרונות שונים וחדשים תוך שימת דגש לפן הבריאותי. לכן בחרנו ביפאורה להשיק את סדרת התה החדשה תחת המותג ספרינג, הנתפס ומתחבר לחוויה של פינוק ומתמחה בשילובים מעניינים וייחודים של טעמים".
מותג ספרינג נחשב למותג חזק, מוכר ואהוד בשוק המשקאות ואוחז בנתח שוק של 37% (כספי) משוק המיצים והנקטרים. על פי נתוני נילסן ספטמבר 2007, שוק המשקאות הקלים בישראל מוערך בכ-1.25 מיליארד שקל וקטגורית התה הקר מוערכת בכ-32 מיליון שקל, כאשר נסטלה מובילה את הקטגוריה עם המותג "נסטי" המחזיק 76% משוק התה הקר ולאחריו "אייסטי" של ויסוצקי, המחזיקה 24% משוק התה הקר.
על סדרת spring tea החדשה
הסדרה כוללת 4 טעמים: אפרסק ודיאט אפרסק ו-2 טעמים חדשים בשוק התה: תה ירוק-לימון לואיזה, ותה אדום-אגס סברס. משקאות סדרת spring tea עשויים מרכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ועשירים באנטיאוקסידנטים. הסדרה תשווק בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר, במחירים הנעים בין 6 ל-7 שקל.