קרליין-פריגו במהלך אסטרטגי עם המותג נטורל פורמולה
חברת "קרליין-פריגו מוצרי צריכה" יוצאת במהלך אסטרטגי עם המותג "נטורל פורמולה", תוך התמקדות בקונספט הלקוח מעולם המזון וה-Wellness. החברה תשקיע במהלך מעל מיליון דולר.
המהלך האסטרטגי מגדיר מחדש את קטגורית הטיפוח לשיער ושם דגש על פיתוח נוסחת ה-"Nutra AtoZ", המורכבת מרכיבים טבעיים ומזינים המופקים מצמחים ופירות.
דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "מצאנו כי עלה צורך חזק בקרב נשים, לתועלות של בריאות והזנה של השיער, לראשונה, לא מדובר רק בטיפוח חיצוני אלא בתזונה נכונה ומעשירה לשיער".
הסדרה הראשונה שמובילה את המהלך היא סדרת מרככים טיפוליים לשימוש יומיומי המותאמת לכל סוגי השיער, מזינה את השיער ומותירה אותו רך ובריא לאחר הייבוש.
נטורל פורמולה, מובילה היום את השוק בקטגוריית "עיצוב וטיפוח השיער" עם נתח שוק של כ-30%. באמצעות השקת הסדרה החדשה, אומרים בחברה, המותג יגדל לנתח שוק של כ-32% תוך הגדלת כלל הקטגוריה. שוק הטיפוח ועיצוב השיער מוערך ב-2006 בכ-125 מיליון שקל (סטורנקסט).
קמפיין הפרסום לסדרת המרככים הטיפוליים, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יעלה בטלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. השחקנית אניה בוקשטיין נבחרה לפרזנטורית המותג.