רשת בוניטה ממתגת מחדש ב-4 מיליון דולר
במסגרת מהלך המיתוג, יושק קונספט עיצובי חדש לרשת ויועתקו מיקומים של חנויות ל"פריים לוקיישן" בקניונים מובילים ברחבי הארץ
רשת הבוטיקים "בוניטה" תשקיע 4 מיליון דולר בתהליך מיתוג מחדש של סניפיה, במסגרתו יושק קונספט עיצובי חדש לרשת ויועתקו מיקומים של חנויות ל"פריים לוקשיין" בקניונים מובילים ברחבי הארץ.
לדברי פרידה ראובני, מעצבת ראשית ובעלים: "אנו צופים כי מהלך מיתוג החנויות מחדש יביא לגידול של כ-20% - 17% במכירות הרשת".
החנות הראשונה אשר עוצבה על פי המודל החדש ממוקמת בקניון הגדול בפתח תקווה.
כיום, מונה הרשת 26 סניפים בקניונים ברחבי הארץ וב-2008 מתכננת הרשת לפתוח 7 סניפים נוספים. הקונספט החדש של "בוניטה" מבוסס על תפאורה שמייצרת אווירה בוטיקית עם נגיעות של טעם אישי המזוהה עם המותג ועם קהל לקוחותיו, ובעיצובה של אורית בבלי.
מחזור המכירות של הרשת ב-2006 עמד על כ-70 מיליון שקל ויעד המכירות לשנת 2008 הנו 90 מיליון שקל.