שחקן חדש בתחום השיווק החוויתי הדיגיטלי: למון טריז

מדובר בחברה בת של "מנטיס", חלוצת חברות בניית אתרי אינטרנט בארץ, הנמצאת בבעלות חלקית של שידורי קשת
אפרת אדיר |

חברת "מנטיס", מחלוצות חברות בניית אתרי האינטרנט בארץ, מרחיבה את פעילותה ומשיקה חברה בת בשם: lemontreez (למון טריז).

מטרת החברה להעשיר את סל השירותים שמספקת מנטיס במשך 13 שנה ללקוחותיה, בתחום תכנון, פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט, לתחום המוגדר כ- digital experiential marketing (שיווק חווייתי דיגיטלי).

ג'ואי סרוסי, לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב-פלנינג בטרגט מרקט ובדאטה פרו, נבחר להוביל את הפעילות של "למון טריז". לסרוסי ניסיון של 15 שנה בפיתוח והובלת קמפיינים של שיווק חווייתי בתחום הקד"מ עבור משווקים שונים כגון יוניליוור, שטראוס, פלאפון, חוגלה וכד'.

"כולם מדברים על relationship marketing, אבל מעט משווקים מפנימים את הצורך ליצור רצף של חוויות לאורך זמן עם לקוחותיהם סביב עולם תוכן רלבנטי" אומר ג'ואי ומוסיף: "זוגיות טובה במקרה של בני זוג או של משווק-לקוח אינה יכולה לשרוד על בסיס מפגש תקופתי בלבד אלא מצריכה תקשורת שוטפת שזורה בחוויות רלבנטיות. העולם הדיגיטלי מאפשר לבנות בסיס חזק לתקשורת שוטפת באמצעות אתרים, ערוצי תוכן, newsletters, בלוגים וקהילות בסביבת אינטרנט וסלולאר".

יובל קוץ, מנכ"ל משותף ב"מנטיס" מספר כי "לאחרונה, יותר ויותר לקוחות הביעו מצוקה לגבי סוג הפתרונות והשירותים שמציע שוק האינטראקטיב הסטנדרטי, מה שמעלה את הצורך בפתרונות יצירתיים ותפורים יותר ללקוח, וזה כבר אתגר שמעניין אותנו. תפקידה של Lemontreez להרחיב את יכולות המגע של לקוחותינו עם הלקוחות שלהם בעולם הדיגיטאלי מחוץ לאתר".

חברת MANTIS בע"מ נוסדה על-ידי רונאל מור לפני כ-13 שנה, כאשר חברת "שידורי קשת" נכנסה לשותפות מאז יולי 2000. בין לקוחות החברה בעבר ובהווה נמנים: Orange, NOKIA, שידורי קשת, מי עדן, Comverse, מוזיאון ישראל, דפי זהב, Sandisk, בנק לאומי, Curver, ביטוח ישיר, TinyLove, אבן קיסר, Te casa, ביפ, ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה