אתר האודישנים מדווח על 20 אלף כניסות ביום
חברת ההפקות "דנה הפקות", האחראית על אתר האודישנים - my audition, אשר הושק לפני כ-3 שבועות, מדווחת על ממוצע של כ-20 אלף כניסות יומיות.
בהקמת האתר הושקעו למעלה ממיליון שקל. עד כה זכה האתר לכניסה של מאות אלפי גולשים צעירים, המוגדרים כקבועים, שעוקבים מדי יום אחר אודישנים ודירוגים חדשים, לצד עשרות אלפי כניסות מצד משתמשים "מזדמנים". חברת web 3 אחראית על הקמת, עיצוב ותפעול האתר.
כחלק ממהפכת ה-web 0.2, האתר האינטראקטיבי משלב בין אינטרנט, טלוויזיה וסלולאר, ומאפשר לשחקנים מתחילים להגיש אודישנים מקוונים למגוון ההפקות של "דנה הפקות", כדוגמת הסדרות "13 יום" ו"המערכונים" המיועדות לשידור בערוץ 10 ולליהוקן של 7 דמויות לדרמת המתח הסלולארית "רומן מסוכן", בכיכובה של עדי הימלבלוי. דנה עדן, מנכ"ל ומבעלי דנה הפקות על היוזמה: "החלטנו לעלות שלב ולנצל את היכולות הקריאטיביות שלנו כמפיקים איכותיים בשוק הטלוויזיה בישראל וליצור סינרגיה בין עולם האינטרנט והעולם הטלוויזיוני. אנחנו מאמינים שניתן לייצר תכנים איכותיים ומרתקים שיענו על צרכי המדיות".