המותג ALDO מגיע למשביר החדש לצרכן

בסניף המשביר בבני ברק תיפתח "חנות בתוך חנות" של מותג הנעליים הבינלאומי בהשקעה של כ-500 אלף שקל
אפרת אדיר |

רשת הנעליים הבינלאומית "אלדו" (ALDO) חתמה בימים אלה על הסכם עם המשביר החדש לצרכן, במסגרתו תפתח בסניפי הרשת חנויות של המותג בקונספט "חנות בתוך חנות".

החנות הראשונה בקונספט החדש נפתחה בימים אלה במשביר החדש לצרכן בבני ברק, כפיילוט ראשוני, בהשקעה של 500 אלף שקל ועל שטח של 60 מ"ר.

בחנות מוצעות קולקציות קלאסיות, לצד הקולקציות העכשוויות ומגוון של אביזרים נלווים כגון: ארנקים, תיקים, חגורות ועוד.

לדברי אסף בן דב, מנכ"ל משותף ברשת המשביר החדש לצרכן: "כחלק מאסטרטגיה של צמיחה, רשת המשביר החדש לצרכן החליטה להשקיע ולהרחיב את מחלקת האופנה ובכלל זה הנעלה ואקססוריז, במטרה להציע מגוון רחב של מוצרים, שיתאימו לצרכיה ולאופיה של הלקוחה הישראלית ולתת מענה מלא ומושלם בקטגוריה זו".

לדברי סם נזרי, מנכ"ל רשת ALDO, "המשביר החדש לצרכן הוא מותג ידוע, בעל מוניטין מבוסס כבר שנים, והבחירה לפתוח חנויות במשביר החדש לצרכן מאפשרת לנו להגיע לאזורים ומגזרים בהם אין מפגש עם הרשת ולהיחשף לקהל הלקוחות של המשביר החדש לצרכן".

רשת ALDO ישראל נוסדה בשנת 1995, על-ידי איש העסקים הקנדי סם נזרי, וכיום מונה הרשת 16 סניפים בארץ. מחזור המכירות של החברה בישראל עומד על למעלה מ-60 מיליון שקל בשנה. "אלדו" הבינלאומית, מונה למעלה מ- 1,000 סניפים.

יצויין, כי מותג "אלדו" מצטרף למותג נעליים מוביל נוסף הנמכר ברשת המשביר בקונספט של "חנות בתוך חנות" והוא "ניין ווסט", המשווק בישראל על-ידי קבוצת סקאל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה