דפי זהב משקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין למדריך המודפס
דפי זהב מעלה קמפיין לעידוד השימוש במדריך המודפס, תחת הסיסמה: "250 אלף בתי עסק. כתובת אחת."
הקמפיין בעלות של כ-2 מיליון שקל באמצעות שלמור אבנון עמיחיY&R, יכלול סרטון הומוריסטי שיוקרן בטלוויזיה ובקולנוע.
את הקמפיין הנוכחי מובילים השחקנים דבורה קידר, הידועה כ"אמא של בנצי" מסדרת סרטי הקולנוע המיתולוגית אסקימו לימון, והשחקן אורי גבריאל (שכיכב בסרט "מתחת לאף" ובסדרה "הבורר").
מתוצאות סקר TGI החצי שנתי שפורסם בימים אלה ומסכם את המחצית הראשונה של 2007 עולה כי ב-88.3% מהבתים בישראל יש מדריך דפי זהב ולמעלה מ-54% מהצרכנים השתמשו בו לפחות פעם אחת בחודש האחרון.
הקמפיין הנוכחי הוא שיאו של מהלך שיווקי כולל לקידום השימוש במדריך דפי זהב. בימים אלו הסתיימה הפצתם של כ-700,000 מדריכי ת"א והמרכז החדשים לכל בית ועסק בגוש דן. במקביל הסתיים שיתוף פעולה עם תוכנית הטלוויזיה "אחד נגד מאה" ב"רשת", במסגרתו הגיעו 200 אלף תשובות ל"שאלת הזהב" שהועלתה בתוכנית מדי שבוע, וחולקו 150 אלף שקל כפרסים לפותרים נכונה את השאלה.
אלון רז, סמנכ"ל השיווק של קבוצת דפי זהב: "דפי זהב פועלת במרץ לקידום המדריכים המודפסים והפלטפורמה האינטרנטית כאחד, ומיישמת את תפיסתה: אספקת מידע רלוונטי לצרכן בכל מקום ובכל זמן".