גלר נסיס ו-GPS יטפלו בתקציב הפרסום של רשת טיב טעם
התקציב מוערך בכ-12 מיליון שקל וטופל עד לאחרונה ביורו תל אביב
רשת "טיב טעם" בחרה במשרדי הפרסום "גלר נסיס" ו-GPS לפרסום סניפיה החל מחודש יולי, בתקציב המוערך בכ-12 מיליון שקל. עד לפני כחודש וחצי טופל הן תקציב הפרסום והן תקציב יחסי הציבור ב"יורו תל אביב", כאשר תקציב היח"צ והייעוץ האסטרטגי עבר לטיפול משותף של המשרדים "שלמור תקשורת ו"שלמור-שרף". משרדי הפרסום ילוו את הרשת בחיזוק האסטרטגיה, עליה הכריזה הרשת בתחילת השנה, לבסס את מעמדה כרשת המזון השלישית בגודלה בישראל. במסגרת אסטרטגיה זו, הוזילה הרשת כדרך קבע מחירים על מוצרי צריכה בסיסיים, לחברי המועדון.
רשת טיב טעם כוללת 24 סניפים ברחבי הארץ, שישה מהם בקונספט "טיב טעם In the city".