אורנג רכשה דוקו-ריאליטי יומי עם נינט טייב

הסדרה הסלולרית תשודר תחילה ללקוחות אורנג' ולאחר מכן גם ב-YNET ובתוכנית הטלוויזיה Y בעשר ב-YES; אורכו של כל פרק בסדרה- 3 דקות
אפרת אדיר |

"הסינגל הראשון של נינט טייב שהושמע לראשונה בפורטל הסלולרי לפני שלושה ימים, זכה כבר ל-5,000 הורדות" ציינה איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של אורנג', במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול (ד') לרגל השקת סדרת דוקו-ריאליטי יומית בכיכובה של נינט טייב, בהפקה בלעדית ל-OBOXLIVE, פורטל הדור השלישי.

בק הוסיפה כי, "פרוייקט זה הוא ייחודי בהיותו מוצר תוכן המהווה פריצת דרך בשיתוף הפעולה בין פלטפורמות המדיה השונות בארץ- הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה. זהו מוצר תוכן נוסף המבסס את מובילותינו במגמת העברת השליטה לידי הצופה- הוא הראשון לקבל את התכנים בבכורה, הוא מחליט מה הוא רוצה לראות, מתי והיכן".

הפרק הראשון בסדרה ישודר חינם ללקוחות הדור השלישי של אורנג', אולם לקוח שירצה לצפות ביתר הפרקים, יצטרך להיפרד מ- 2.9 שקל עבור כל פרק.

הסדרה הסלולרית מתעדת מקרוב את הפקת אלבום הבכורה של הזמרת נינט טייב, על פני 70 פרקים באורך של 3 דקות לפרק. בהמשך יוכלו לקוחות אורנג' לצפות גם בקליפים, גרסאות רמיקס ייחודיות לשירים ובנינט בהופעה חיה.

כמו כן, במהלך הפרקים יוכלו הצופים להשתתף בהפעלות ובצמתי החלטה אינטראקטיביים. מגמה זו, של העברת השליטה לצופה אומצה גם בקרב חברות הסלולר המתחרות, כדוגמת סלקום, שהשיקה לאחרונה את פרוייקט היפ לייצור תוכן עצמי על ידי הקהילה.

הרצון ליצור בידול בעולם התוכן בין רשתות הסלולר המתחרות, מביא לחדשנות ורמת יצירתיות גבוהה, אך גם להעמסת יתר במסרים ומידע על הצרכן, ולעיתים אף להוצאה כספית מיותרת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה