וואלה! שולפת קלף חדש בפלטפורמת הפרסום - "קינג"
פורטל האינטרנט, וואלה, משיק היום (ד') באופן בלעדי את 'קינג'- פלטפורמת פרסום בווידאו לשימוש באתר. המוצר החדש יאפשר למפרסם שידור פרסומת באורך מלא ובאיכות צפייה השווה לזו של ה-DVD, על מנת לספק חוויית צפייה לגולש בדומה לחווית הצפייה בטלוויזיה.
הייחוד של 'קינג' הינו באפשרות להיטען באופן אוטומאטי בסטרימינג (STREAMING) עם כניסת הגולש לעמוד הבית של וואלה!, בשילוב סאונד וללא זמן המתנה. זאת, בשונה ממוצרי הפרסום בווידאו המונהגים כיום ברשת.
החברה הראשונה לאמץ את הפלטפורמה הפרסומית היא Cal, אשר בחרה להציג באמצעות 'קינג' את הקמפיין החדש שלה לאקטיב- כרטיס אשראי חוץ-בנקאי. בניגוד לפרסומת של אקטיב בטלוויזיה, יוכלו גולשי וואלה להקליק במהלך שידור הפרסומת, או מיד עם תומה, על חלון השידור ולהגיע במישרין אל אתר אקטיב לקבלת פרטים נוספים על הכרטיס ולביצוע פעילות רישום.
פרסום בשיטה זו, יכול להביא לחשיפה של למעלה מ-4 מיליון גולשים ולקוחות פוטנציאלים, המונעים לפעולה.
לדברי החברה, במהלך התקופה הקרובה מתעתדת וואלה להפוך את 'קינג' למוצר עילית פרסומי ולהציעו למפרסמים, המעוניינים בשיעורי חשיפה גבוהים באינטרנט. פלטרפומה זו מתאימה לקמפייני השקה והחדרת מוצרים וכזרוע פרסומית אסטרטגית לצורך פעילות מיתוג. עלות 'קינג' למפרסם תעמוד על 110 אלף דולר לפרק זמן של שבועיים.
אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה: "'קינג' הוא מוצר פרסומי פורץ דרך באינטרנט בישראל. אני מאמין כי מיד עם עליית הקמפיין לאוויר יווכחו מפרסמים אחרים בתהודה ובאימפקט שמסוגל 'קינג' לייצר עבורם ויבקשו גם הם לעשות בו שימוש. 'קינג', כנהוג בוואלה, הוא הוכחה נוספת להתעקשותנו לעמוד תמיד בקידמת החדשנות הטכנולוגית והקריאטיביות בפיתוח מוצרים- הן עבור גולשי האינטרנט בישראל והן עבור הגופים המפרסמים בוואלה".