HOT מתאמצת בטלפוניה: סופר לינק תשווק השירות

רן מסורי, מנכ"ל סופר לינק ישראל: "החיבור העסקי ל-HOT הינו אך טבעי לרשת המשווקת את כל מגוון מוצרי התקשורת והם: קווית, ניידת, סלולאר, אינטרנט, וטלפוניה".
אפרת אדיר |

רשת סופר לינק ו-HOT חתמו על הסכם לפיו תשווק סופר לינק, הנמצאת בבעלות משותפת של סופר פארם ישראל וקבוצת סולגוד תקשורת, את שירותי הטלפון של HOT. מהלך זה מסמן את המשך היריבות של HOT ובזק בתחום שירותי הטלפוניה, כאשר HOT מחזקת את המערך השיווקי בסיוע חברה המתמחה בשיווק מותגי תקשורת מובילים, ביניהם חברת הסלולר אורנג'.

רן מסורי, מנכ"ל סופר לינק ישראל, אמר, כי "ההסכם שנחתם עם HOT יאפשר לסופר לינק, הצפויה להשיק סניפים חדשים במהלך שנת 2006, להציע מגוון של פתרונות תקשורת אשר יענו לצרכים של חתך רחב של לקוחות". בנוסף, החלה החברה למכור טלפונים בטכנולוגיית DECT מתוצרת פיליפס ויונדאי, הממותגים תחת HOT.

יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT אמר, כי "HOT שמחה לשתף פעולה עם רשת סופר לינק, המשווקת את מותגי התקשורת המובילים בישראל, ובהם חברת הסלולר אורנג'. אנו מאמינים ששיתוף פעולה זה עם סופר לינק הינו אפיק נוסף שיציע לצרכן הישראלי את הטלפון הקווי המתקדם והמשתלם של ישראל".

נזכיר, כי בנובמבר 2004 הכריזה HOT על כניסתה לתחום הטלפוניה הפנים ארצית, על תשתית טכנולוגיית ה-VoIP ובכך נכנסה לתחרות עם בזק. כיום, משרתת HOT למעלה מ-120 אלף מנויים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה