גל גדות
צילום: יח"צ
radio

תכנית הבוקר של רדיו ת"א: המצעד השבועי של אייס – וגם הפרסומת של וואווי

כתב הפרסום משה בנימין, משוחח עם אסי עזר ודפנה לוסטיג על מצעד הפרסומות השבועי של אייס, ויש לו גם מה לומר על הפרסומת של מותג הסלולר החדש. האזינו
כתבי אייס | (7)

סוף השבוע הסתיים, והפינה של אייס חזרה היום (יום א') לתכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג ברדיו תל אביב. כתב הפרסום משה בנימין שוחח עם אסי ודפנה על מצעד הפרסומות של אייס, וגם על הפרסומות המאד מושקעת של מותג הסלולאר החדש וואווי בכיכובם של מוקי וגל גדות. לא בטוח שבמשרד הפרסום לעומק התודעה מאד יאהבו לשמוע מה דעתו של משה.   

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    חן 20/07/2015 01:44
    הגב לתגובה זו
    תכלס מביך מה שהם עשו לוואווי . מעניין מי היבואן שתקעו לו פה את ההפקה של הלייף
  • 6.
    הפקה ברמה ולוק מדהים. מה אתה רוצה? (ל"ת)
    אחלה פרסומת 19/07/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ניר 19/07/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    הקמפיין החדש של וואווי הוא לא פחות ממעולה. יש בו אמירה מותגית חזקה של מותג בטוח בעצמו, פרזנטורים חזקים עם נוכחות - בעיקר מוקי לדעתי וביצוע מצוין. אם תשווה את וואווי לכל מה שקורה בלולר - האדפטציות הלא רלבנטיות של סמסונג או הקמפיינים של LG תבין לבד שיש כאן שחקן חדש ואמיץ.
  • 4.
    פח מיחזור 19/07/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    לא נעים לשמוע מישהו מדבר בלי לבדוק נתונים. לפי הפרסומים, המדיה, לא ההפקה, המדיה עלתה 7 מיליון שקלים. אתה עיתונאי מר בנימין, תבדוק. זה לא נתון חסוי, זה בכל מקום.
  • 3.
    שרית 19/07/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    לעומק התודעה משרד שיוצאים ממנו רק דברים טובים ככל שעובר הזמן. כיף לראות פרסומת אלגנטית ויפה בין כל ההארד סייל שרץ בפריים טיים... שאפו על העבודה!
  • 2.
    ניר 19/07/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    מבינים שנשים יותר חכמות מגברים.
  • 1.
    סמדר 19/07/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    אני אהבתי!!!