
צילום: יח"צ
radio
תכנית הבוקר של רדיו ת"א: המצעד השבועי של אייס – וגם הפרסומת של וואווי
כתב הפרסום משה בנימין, משוחח עם אסי עזר ודפנה לוסטיג על מצעד הפרסומות השבועי של אייס, ויש לו גם מה לומר על הפרסומת של מותג הסלולר החדש. האזינו
סוף השבוע הסתיים, והפינה של אייס חזרה היום (יום א') לתכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג ברדיו תל אביב. כתב הפרסום משה בנימין שוחח עם אסי ודפנה על מצעד הפרסומות של אייס, וגם על הפרסומות המאד מושקעת של מותג הסלולאר החדש וואווי בכיכובם של מוקי וגל גדות. לא בטוח שבמשרד הפרסום לעומק התודעה מאד יאהבו לשמוע מה דעתו של משה.
- 7.חן 20/07/2015 01:44הגב לתגובה זותכלס מביך מה שהם עשו לוואווי . מעניין מי היבואן שתקעו לו פה את ההפקה של הלייף
- 6.הפקה ברמה ולוק מדהים. מה אתה רוצה? (ל"ת)אחלה פרסומת 19/07/2015 16:07הגב לתגובה זו
- 5.ניר 19/07/2015 16:03הגב לתגובה זוהקמפיין החדש של וואווי הוא לא פחות ממעולה. יש בו אמירה מותגית חזקה של מותג בטוח בעצמו, פרזנטורים חזקים עם נוכחות - בעיקר מוקי לדעתי וביצוע מצוין. אם תשווה את וואווי לכל מה שקורה בלולר - האדפטציות הלא רלבנטיות של סמסונג או הקמפיינים של LG תבין לבד שיש כאן שחקן חדש ואמיץ.
- 4.פח מיחזור 19/07/2015 15:58הגב לתגובה זולא נעים לשמוע מישהו מדבר בלי לבדוק נתונים. לפי הפרסומים, המדיה, לא ההפקה, המדיה עלתה 7 מיליון שקלים. אתה עיתונאי מר בנימין, תבדוק. זה לא נתון חסוי, זה בכל מקום.
- 3.שרית 19/07/2015 15:56הגב לתגובה זולעומק התודעה משרד שיוצאים ממנו רק דברים טובים ככל שעובר הזמן. כיף לראות פרסומת אלגנטית ויפה בין כל ההארד סייל שרץ בפריים טיים... שאפו על העבודה!
- 2.ניר 19/07/2015 15:54הגב לתגובה זומבינים שנשים יותר חכמות מגברים.
- 1.סמדר 19/07/2015 15:52הגב לתגובה זואני אהבתי!!!