קרביץ משיקה קטלוג מוצרים בהשקעת מיליון שקל

הקטלוג ישלב מגוון של מוצרים ומותגים לשנת 2008, ויופץ בכ- 700 אלף עותקים
משה בנימין |

רשת "קרביץ", המתמחה בייבוא ושיווק של ציוד משרדי, מכשירי כתיבה וציוד היקפי, משיקה לראשונה, קטלוג מוצרים מעוצב ועדכני, הכולל מגוון מוצרים ייחודיים ומותגים מובילים, בהשקעה כוללת של מיליון שקל.

מנשה זילכה, מנכ"ל רשת חנויות "קרביץ" : "הקטלוג, נועד לשמש 'מורה נבוכים' לצרכן, בתוך בליל האינפורמציה המסופקת ללקוח, בנקודות המכירה ובאינטרנט ולספק מידע מקיף, ממוקד ועדכני, לצד חוויה ויזואלית אמיתית".

הקטלוג המהודר, שעוצב ע"י יוד קורן, יופץ לקהל הרחב בכ- 700 אלף עותקים, בדיוור ישיר, בעיתונות ובנקודות המכירה.

בין המוצרים בקטלוג המעוצב, שהופק ע"י משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי: מדפסות, GPS, מדיות לצריבה, נגנים, מצלמות, מקלדות ואביזרי מחשב, מסכי מחשב, מילונים אלקטרוניים, מגרסות ומכשירי כתיבה, במחירים אטרקטיביים לכל כיס.

רשת "קרביץ", המונה 68 חנויות ברחבי הארץ, מעסיקה למעלה מ-450 עובדים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה