מחסני תאורה מעלה קמפיין בכיכובו של מיקי בוגנים
רשת "מחסני תאורה", עולה בקמפיין פרסומי בכיכובו של הפרזנטור הנבחר, מיקי בוגנים. בוגנים יקבל 100 אלף דולר עבור הובלת הקמפיין.
הקמפיין, שנערך על-ידי משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", נאמד בתקציב כולל של 1.5 מיליון דולר, וכולל, בין היתר, סרטוני טלוויזיה (בערוץ 2, 10, ו-9), קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות, עיתונות יומית, מקומונים ובמגאזינים.
הסיסמא המובילה את הקמפיין: "באתי נדלקתי". לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת "מחסני תאורה", מטרתו של הקמפיין להחדיר שפה תקשורתית חדשה למותג שמתבסס על הערכים הקיימים - אטרקטיביות וכדאיות ולהחדיר ערכים חדשים של אופנה וסגנון.
"מחסני תאורה" נמצאת בבעלות נרי ואיציק חיימוב. הרשת מונה 31 סניפים ברחבי הארץ ומהווה 30% משוק גופי התאורה הביתית בישראל. לאחרונה עברה רשת "מחסני תאורה" למשרד הפרסום " ענבר מרחב שקד", מפרסום "זרמון גולדמן".