מחסני תאורה מעלה קמפיין בכיכובו של מיקי בוגנים

הקמפיין נאמד בתקציב של 1.5 מיליון דולר; מיקי בוגנים יקבל 100 אלף דולר עבור הובלת הקמפיין
אפרת אדיר |

רשת "מחסני תאורה", עולה בקמפיין פרסומי בכיכובו של הפרזנטור הנבחר, מיקי בוגנים. בוגנים יקבל 100 אלף דולר עבור הובלת הקמפיין.

הקמפיין, שנערך על-ידי משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", נאמד בתקציב כולל של 1.5 מיליון דולר, וכולל, בין היתר, סרטוני טלוויזיה (בערוץ 2, 10, ו-9), קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות, עיתונות יומית, מקומונים ובמגאזינים.

הסיסמא המובילה את הקמפיין: "באתי נדלקתי". לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת "מחסני תאורה", מטרתו של הקמפיין להחדיר שפה תקשורתית חדשה למותג שמתבסס על הערכים הקיימים - אטרקטיביות וכדאיות ולהחדיר ערכים חדשים של אופנה וסגנון.

"מחסני תאורה" נמצאת בבעלות נרי ואיציק חיימוב. הרשת מונה 31 סניפים ברחבי הארץ ומהווה 30% משוק גופי התאורה הביתית בישראל. לאחרונה עברה רשת "מחסני תאורה" למשרד הפרסום " ענבר מרחב שקד", מפרסום "זרמון גולדמן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה