דורי-מדיה מכרה טלנובלות ב-3.7 מ' ד' בתערוכת מיפקום
חודש בלבד לאחר שהשתתפה בתערוכת "מיפקום" הבינלאומית בקאן, רושמת "דורי מדיה גרופ" הישג של מכירת טלנובלות בהיקף של 3.7 מיליון דולר.
לדברי נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי-מדיה גרופ: "כוחן של הטלנובלות שלנו הבטיח השתתפות מוצלחת נוספת ב-מיפקום. היה שם ביקוש גדול מצד קונים ומפיקים מכל העולם שהתעניינו בטלנובלות שלנו - גם בלהיטים החדשים שלנו, "לה לולה" ו"פאטיטו", וגם בסדרות הוותיקות יותר כמו "חיים שלי" ו"המורדים" שהמשיכו למכור יפה גם בגרסה המקורית שלהן וגם בפורמטים שיופקו במדינות השונות בגרסאות מקומיות".
החברה מתמחה בהפקה, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות טלוויזיוניות, ובתערוכת מיפקום היא מכרה למעלה מ-2,301 שעות של סדרות טלנובלה ופורמטים לגופי שידור ב-11 מדינות.
יצויין, כי העסקאות שנחתמו במסגרת התערוכה הושלמו באמצעות החברות הבנות השוויצריות שבבעלותה המלאה של דורי מדיה גרופ - "דורי מדיה אינטרנשיונל" ו"דורי מדיה דיסטריביושן". היקף המכירות הפוטנציאלי של העסקאות עשוי להגיע ל-6.6 מיליון דולר, במידה ואופציות למכירה נוספת של שעות שידור ימומשו בחוזים הסופיים.
עוד צופה דורי מדיה להשלים מכירות נוספות של סדרות במסגרת היריד עם מספר חברות לפני סוף השנה. בין השאר, מכרה דורי מדיה במהלך מיפקום את הסדרות: לה לולה, פאטיטו, חיים שלי, המורדים, חואניטה ו-האלופה.
"מיפקום" הוא יריד תוכן אודיו-ויזואלי שנערך בקאן, צרפת, ונחשב לאחד מפסטיבלי הטלוויזיה הגדולים המיועדים לאנשי התעשייה מכל העולם.