מועדון "לייף סטייל" משקיע 3 מיליון שקל בהטבות
"76% מלקוחות המועדון ניצלו בשנה שעברה את ההטבות בחגיגה". כך אמר היום (ג') רונן צורף, מנהל מועדון "לייף סטייל", בניהולה של סופר-פארם, לרגל השקת חודש הטבות ללקוחות, בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקל.
במסגרת ההטבות, 300 אלף לקוחות המועדון יקבלו בימים אלו פנקס הטבות בן 60 שוברים, המקנים הנחות בהיקף של 30%-50%, בשווי כולל של למעלה מ-2,500 שקל. ההטבות ניתנות לכל 5 הרשתות של המועדון: סופר-פארם, מקדונלד'ס, טויס אר אס, בלוקבסטר, ואופיס דיפו.
ספינת הדגל של החגיגה השנה היא החיבור לספינת שיט התענוגות "רויאל קריביאן", ויוגרלו 12 חופשות זוגיות לארה"ב לשהות בת שבוע, כולל טיסות הלוך ושוב, בשיתוף עם חברת הנסיעות "איסתא".
החגיגה תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף שיכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט ושילוט בנקודות המכירה, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
רונן צורף, מנהל המועדון, צופה לגידול של 12% במכירות המועדון במהלך החגיגה.
מועדון "לייף סטייל" הוקם בינואר 1998. המועדון כולל 300 אלף לקוחות, אשר 92% מהם פעילים (על פי נתוני הרבעון ה-3 לשנת 2007). פעילות המועדון מהווה 27% ממחזור העסקאות של הרשת, זאת מכיוון שתדירות הקניה של לקוחות המועדון בסניפי סופר-פארם גדולה פי 2.5 מזו של לקוח רגיל, וסל הקניות כפול.