סלטי צבר פותחת את "החומוסיה של ניהאד הירדני"
מעלה קמפיין לפתיחת החומוסיה ומשיקה מוצרים חדשים בתקציב של כ-5 מיליון שקל
חברת "סלטי צבר" משתפת פעולה עם ניהאד אלחן, מומחה לחומוס מירדן, ופותחת את "החומוסייה של ניהאד" בישראל, במתכונת של חנות קונספט.
פתיחת החומוסיה והשקת סדרת מוצרים חדשים שפותחו בצבר עם ניהאד, ילוו בקמפיין בהשקעה של כ-5 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, מציג את ניהאד אלחן, מומחה לחומוס מירדן, המגיע לארץ ונפגש בגבול ירדן-ישראל עם ז'ק כהן, הפרזנטור של סלטי צבר. ז'ק נוסע עם ניהאד ליפו העתיקה שם מציג לו את החומוסייה ש"צבר" פתחו עבורו על מנת שגם הצרכנים הישראלים יוכלו לטעום מהחומוס האותנטי של ניהאד.
החומוסייה תהיה פתוחה במשך 6 ימים בלבד בין ה-19 ל-24 באוגוסט. בין המוצרים החדשים שתשיק "צבר": החומוס של ניהאד הירדני עם תוספת גרגירי חומוס; המחלוטה של ניהאד הירדני; חומוס-פול עם גרגירי חומוס.