2 תקציבים חדשים לדובצקי-זקס-אוברוצקי
המשרד יחזור לטפל בתקציב הפרסום של לשכת התיירות הקפריסאית; קיבלה לידיה תקציב חדש מתחום רפואת השיניים
במכרז שערכה לאחרונה לשכת התיירות הקפריסאית בנוגע לתקציב הפרסום לשנה הקרובה, זכה דובצקי-זקס-אוברוצקי. המשרד ליווה את החדרתה של לשכת התיירות הקפריסאית לשוק התיירות בישראל ב-1996 וטיפל בתקציב הפרסום שלה במשך 4 שנים.
בשנת 2000 הועבר התקציב למשרד הפרסום, רב-לאומי וכעת חוזר התקציב לדובצקי. תקציב הפרסום עומד על כ-700 אלף דולר וכולל טלוויזיה, עיתונות יומית ומקצועית.
תקציב חדש נוסף שקיבל המשרד הוא רשת מרפאות השיניים- מרפאות מומחים לבריאות הפה. בתום מכרז שהתקיים בין מספר משרדי פרסום בינוניים, נבחר דובצקי כמשרד שיוביל את הרשת בתהליך המיתוג המחודש. הרשת מונה 4 סניפים ומספקת פתרונות כוללים בתחום שירותי רפואת שיניים מתקדמים בישראל. היקף התקציב נאמד בכ-100 אלף דולר.