הבלוגרים של תפוז יקבלו למעלה מ-50% מהכנסות הפרסום

כך לדברי גיא אליאב, מנכ"ל תפוז, בפאנל בנושא מהפכת ה-WEB 2.0- הכוח עובר לגולשים
אפרת אדיר |

התחרות בשוק התקשורת נמשכת ומהפיכת ה-WEB 2.0 נותנת את אותותיה בעולם הבלוגים. "תפוז תחל לשתף בעלי בלוגים הפועלים בתחומה בהכנסות מהפרסום של כל בלוג", חשף מנכ"ל תפוז, גיא אליאב, בועידת התקשורת השנתית שהתקיימה אתמול (ב') בתל אביב.

הכוונה היא, כי בעלי הבלוגים יקבלו למעלה מ-50% מההכנסות מפרסום בבלוג שלהם. כפועל יוצא מכך, בעלי בלוגים פופולאריים, עתירי רייטינג יהנו מהכנסות נאות משיתוף הגולשים בהגיגיהם האישיים והעסקיים.

תפוז מחזיקה בפלטפורמה של למעלה מ-50,000 יומני רשת, כאשר למעלה מ-10% מהם מתעדכנים מדי יום.

אליאב מוסיף, כי: "בהמשך למהפיכה שעוברת על רשת האינטרנט בכלל ועל הרשת הישראלית בפרט העונה לשם WEB 2.0, את ניצני התופעה אנו יכולים לראות גם בפרסום. היום הגולשים מייצרים תוכן, מעלים אותו לרשת ומייצרים הכנסות נאות לפלטפורמות שבהם נעשה שימוש. אין שום סיבה שהם לא יקבלו חלק מההכנסות המגיעות מהעניין שהם מייצרים. יתרה מזאת, הגולשים זכאים לחלק הארי מההכנסות, הבלוג הוא יצירה שלהם ותפוז במקרה הזה היא רק פלטפורמה".

מהלך זה ממשיך את הקמת מערכת הפורומים והקהילות העסקיות, שהחל לפני שנה וכן את מערכת הבלוגים לאנשי עסקים, במטרה לעודד אנשי עסקים, מנכ"לים ומנהלים זוטרים ליצור, לפתח ולשפר את הקשר של עסקיהם עם קהל הלקוחות, העמיתים והשותפים. "פלטפורמות דומות נמצאות בשימוש חברות בינלאומיות מובילות כדוגמת: גוגל, מיקרוסופט, אינטל, ג'נרל מוטורס ובואינג", אומר ניר אופיר, העורך הראשי של תפוז אנשים.

תפוז אנשים הינו אתר הקהילות המוביל בישראל (כ-70,000הודעות ביום), המתבסס על תקשורת בין אנשים באמצעות מגוון של מעל 1,050 פורומים פעילים, צ'אטים פופולאריים, בלוגים אישיים, בלוג TV, מערכת מסרים וכרטיסים אישיים. בנוסף, האתר משמש כאתר בית לתוכניות טלוויזיה ומציע מנוע חיפוש מתקדם וערוצי תוכן שונים (חדשות, ספורט, קניות, משפחה, הורים וילדים, בריאות). תפוז אנשים השלימה בחודש מרץ 2006הנפקה של מניותיה בבורסת תל-אביב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה