עמית משיח. מקאן תל אביב
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

מקאן פורש ממכרז הדואר: "יוצר קונפליקט מול לאומי ופפר"

לאחר שהדואר בדק שלמשרדים אין ניגוד אינטרסים ואלו אישרו שאכן כך, דווקא מקאן חוזר בו מההתמודדות במכרז ומודיע כי אכן צפוי קונפליקט מול תקציבי לאומי ופפר
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום מקאן תל אביב מסיר את מועמדותו ופורש ממכרז הפרסום של הדואר. במשרד מסבירים שהסיבה נעוצה בכך ש"הדואר הדואר מתכוון למקד את מאמצי השיווק בבנק הדואר והדבר יוצר קונפליקט מול בנק לאומי ופפר".

בשבוע שעבר דובר על כך שהדואר זימן אליו את מקאן ומשרדים נוספים כדי לוודא שפעילות הפרסום של אותם המשרדים המטפלים בבנקים, ומנגד מטפלים גם במוצר כרטיס נטען של אותו הבנק, יוכלו לטפל בתקציב הדואר ללא ניגוד אינטרסים. הבהרה זו היתה נחוצה עבור הדואר מכיוון שבפעילות הפרסום יושם דגש על כרטיס נטען של בנק הדואר.

כעת, לאחר שניתן אור ירוק לכל משרדי הפרסום להמשיך ולהתמודד במכרז, דווקא מקאן הוא זה שחוזר בו מההתמודדות במכרז ומודיע כי אכן צפוי להיווצר קונפליקט מול תקציבי הפרסום של בנק לאומי ופפר בהם הוא מטפל. עם פרישתו מהמכרז יוותרו בו 5 משרדים: אדלר חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן שמיר סמסונוב, ראובני פרידן ושמעוני פינקלשטיין פרלמוטר. 

ממקאן נמסר עוד: "אנו גאים לטפל בכלל פעילות הפרסום של קבוצת לאומי - מובילת הבנקאות הדיגיטלית בישראל. בשנים האחרונות חיזקנו את תפיסת לאומי כמוביל דיגיטל והשקנו את פפר- הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. אין לנו כוונה לפגוע במאמצים אלו באמצעות קידום מתחרים".

ההודעה של מקאן על פרישה מהמכרז, בניסוח שמעביר מסר ברור של נאמנות ללקוח, הוא המעשה המתבקש מבחינת משרד הפרסום שיודע שאת מכרז הדואר הוא איבד, אבל יש כאן הזדמנות להרוויח כמה נקודות זכות על הדרך. מנגד יש להזכיר שרק לפני מספר חודשים מקאן לא הפגין נאמנות דומה כשצירף לשורותיו את תקציב הפרסום של רמי לוי בעוד שבמשרד מטופל תקציב הפרסום של טיב טעם. במקאן הסבירו לטיב טעם שהמשרד יכול להכיל את שני התקציבים יחד, אך זו החליטה לוותר על שירותיו ולצאת למכרז.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שלב (ל"ת)
    במילים אחרות לא עלה 04/06/2018 14:18
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״