MILUCCA
צילום: סופר-פארם

השקה ב-35 מליון: סופר-פארם הולכת על MILUCCA בגדול

העבודה על בניית המותג החלה לפני כשנתיים כפרויקט סודי וממודר של סופר-פארם שאליו הוכנס כשותף סוד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי רק שנה לאחר מכן. 15 מיליון יושקעו רק בפעילות במדיה
משה בנימין | (3)

כמעט בין לילה רשת הקומסטיקה החדשה MILUCCA "עטפה" את המדינה בשילוט חוצות על צירי תנועה מרכזיים, בערים ראשיות וכמעט בכל קניון. לא כל מותג יכול להרשות לעצמו השקה מסיבית כל כך שנתמכת גם על ידי שאר אמצעי המדיה: עיתונות, דיגיטל וטלוויזיה. אבל זה מה שמקבלים כשמדובר במותג שנהגה, פותח ועוצב על ידי רשת סופר פארם בתקציב שיווק של 35 מיליון שקלים.

לדברי דני לוזון המשנה למנכ"ל סופר פארם מדובר ב"אחת ההשקות הכי משמעותיות שהיו לסופר פארם בשנים האחרונות". המותג נבנה בליווי צוות בינלאומי יחד עם משרד המיתוג morillas (שלו סניפים בברצלונה וברזיל) וינוהל על ידי וירג'יני בושושה.

העבודה על בניית המותג החלה לפני כשנתיים כפרויקט סודי וממודר של סופר-פארם שאליו הוכנס כשותף סוד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי רק שנה לאחר מכן. נתון שיכול להסביר למשל מדוע חברת המיתוג העולמית המלווה את הפרויקט אינה מגיעה מרשת הפרסום העולמית פובליסיס המחזיקה בין השאר בבאומן. 

מימין: דני לוזון, וירג'יני בושושה וניצן לביא מנכ"ל סופר-פארם (צילום: אביב חופי)

15 מיליון שקלים מתוך תקציב השיווק הופנו לטובת הפעילות במדיה, מה שהופך את MILUCCA לאחד המותגים שצפויים להיות הכי פעילים בפרסום בשנת 2018. השפה התקשורתית וה"לוק אנד פיל" של מותג הקוסמטיקה תחת הכותרת MAKE UP YOUR MIND מנותקים לחלוטין מהשפה הנקייה והאסתטית של סופר-פארם ולא משדרים זיקה כלשהי לרשת האם שבה ניתן להשיג את מוצריה.  

המותג גם מדבר בשפה אחרת עם שמות כגון nice to mat you למייק אפ מאט, AHLALALALONG למסקרה מאריכה ועוד. מותג האיפור יציע מעל 200 מוצרים המיוצרים בעיקר באיטליה בטווח מחירים של עד 44.90 שקלים, מחיר שנמוך ממחירי המתחרים ב-20% בממוצע. 

בהתאם לקהל היעד הצעיר של המותג (קהל מרכזי) עבודה רבה הושקעה בעולמות הדיגיטל, לרבות פרסום דרך מיקרו משפיענים, משפיעניות רשת באינסטגרם ויוטיובריות מתחום האופנה שעליו אחראי משרד היח"צ זאביק דרור, ומנוהל על ידי מיטל ויינברג מסוכנות mmm wa שאחראית לדיגיטל ולאינסטגרם. 

הפנייה לקהל היעד הצעיר היא חלק מהניתוח השיווקי הגדול יותר של סופר-פארם לשוק הקוסמטיקה לפיו דיילות היופי בסניפים הן דור הולך ונעלם של יועצות שכבר איבדו את מעמדן. השוק, שיוכרע על ידי הדור הבא של הצרכניות, מונע על ידי כוכבות רשת שמנהלות ולוגים פופולאריים בתחומי האיפור - מה שבא בהכרח על חשבון אותן דיילות, למרות שטרם יצא לדרכו מהלך פיטורין כלשהו. 

 

ההשקעה הרבה בהשקת המותג אמורה להביא תוצאות בנתחי השוק של סופר פארם בשוק הקוסמטיקה כאשר יעדי החברה מכוונים למקום בין שלושת המותגים במאס מרקט. הנפגעים העיקריים שעל חשבונם מקווה החברה לתפוס את  נתח השוק יהיו רבלון, פופה ולוריאל. 

אחד הדברים ששיחקו לטובת סופר-פארם במהלך, וללא תכנון מקדים הוא התזמון, על רקע העברת הבעלות על ניו-פארם מידיו של רמי שביט לרשת שופרסל. בעוד שניו-פארם מחפשת את דרכה ונמצאת בתקופה של היערכות מחדש, סופר-פארם פותחת עליה פער באחת הקטגוריות החשובות ביותר על מדפי רשתות הפארם עם מותג שנבנה מזה שנתיים באופן יסודי ושקט וצפוי להכניס את השוק כולו לטלטלה על בסיס הפרישה הנרחבת של הרשת ונוקדות המכירה שלה בכל רחבי הארץ.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחד שיודע 05/03/2018 22:23
    הגב לתגובה זו
    בשקט בשקט מתארגנת מחאת צרכניות נגד סופר פארם. תזכרו איפה שמעתם את זה לראשונה.
  • חן 06/03/2018 07:03
    הגב לתגובה זו
    כמה כואב לך לפרגן
  • 1.
    עכשיו מובן איך לא נשאר כסף לקריינית נורמלית (ל"ת)
    אני רק שאלה 05/03/2018 16:58
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״