אחרי הדיגיטל - לוריאל יוצאת במכרז על רכש המדיה בטלוויזיה
לוריאל ישראל יוצאת במכרז על תקציב רכש המדיה בטלוויזיה. בחברה מציינים כי היציאה למכרז היא חלק ממדיניות לוריאל העולמית לנהל מכרזים תקופתיים בכל גזרות פעילות המדיה.
בשנים האחרונות מטפלת בתקציב המדיה בטלוויזיה חברת יוניברסל מקאן שגם זכתה בתקציב הדיגיטל של לוריאל ישראל ביולי 2016. יוניברסל צפויה להתמודד שוב על תקציב רכש המדיה בטלוייזיה שעומד על כ-10 מיליון שקלים. בחברה מציינים כי המשרד שייבחר יטפל בכל מגוון מותגי הקוסמטיקה והטיפוח של לוריאל ישראל, ביניהם: לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק, גרנייה, לנקום, וישי, קרסטס, YSL, ג'ורגיו ארמני ועוד. ההסכם צפוי להיחתם לתקופה של 3 שנים.
מבין המשרדים שיגישו הצעות לניהול פעילויות הטלוויזיה של החברה, יעלו 3 מועמדים לשלב הגמר הכולל פרזנטציות, ומתוכם ייבחרו הזוכים עד סוף אוגוסט 2018.
- 1.רם 05/03/2018 08:41הגב לתגובה זוהרי הם בעצמם אומרים שהסיבה היחידה שהם יוצאים למכרז זו מדיניות החברה הבינלאומית. מי הפראייר שיבזבז על התהליך הזה דקה אחת ויעזור ליוניברסל לזכות פעם נוספת?
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
