מימון ישיר
צילום: יח"צ
TV

מימון ישיר בקמפיין: מגיבה בזמן אמת על ה"תספורת" לפישמן

הקמפיין מנסה "לגנוב" את דעת הקהל שנתונה לדיווחים השוטפים על חובות הענק של הטייקון המתרסק אליעזר פישמן
משה בנימין |

מבלי להגיד אליעזר פישמן, אך עם רמזים ברורים למדי, חברת מימון ישיר עולה הערב בקמפיין חדש שבו היא שמה ללעג את הבנקים בישראל, המעניקים לטייקונים המתרסקים כדוגמת דנקנר בעבר ופישמן כיום "תספורת" - מחיקת חובות ענק. מאחורי הפרסומת מסגנון עדות ה-RTM (ריל טיים מרקטינג) עומד משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.

הקמפיין מנסה "לגנוב" את דעת הקהל שנתונה לדיווחים השוטפים על חובות הענק של הטייקון המתרסק אליעזר פישמן. חובותיו של פישמן לבנקים (בעיקר הלאומי ופועלים) נאמדים בכ-4 מיליארד שקלים ובימים אלו הצדדים מנסים להגיע לפשרה שבמסגרתה החוב יעבור "תספורת" - אותו מונח שהפך בשנים האחרונות למטבע לשון בשימוש גובר ונתפס על ידי הציבור הרחב כסמל לניתוק שבין האזרחים הנאנקים תחת חובותיהם להטבות מפליגות הלכת המוענקות לטייקונים על ידי הבנקים.

 

מימון ישיר ממשיכה בקו הקריאייטיבי של הפרסומות האחרונות שלה, שבו הפרזנטור, ליאור כלפון, מגלם את דמותו של הלקוח המתלבט וכן את דמותה של נציגת הבנק הלוחשת על אוזנו ומנסה לשכנע אותו לפנות לבנק לקבלת הלוואה אך בחירת המילים שלה מביאה תמיד לתוצאה ההפוכה שחושפת את הטריקים הלא נעימים של הבנק.   

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה