מימון ישיר
צילום: יח"צ
TV

מימון ישיר בקמפיין: מגיבה בזמן אמת על ה"תספורת" לפישמן

הקמפיין מנסה "לגנוב" את דעת הקהל שנתונה לדיווחים השוטפים על חובות הענק של הטייקון המתרסק אליעזר פישמן
משה בנימין |

מבלי להגיד אליעזר פישמן, אך עם רמזים ברורים למדי, חברת מימון ישיר עולה הערב בקמפיין חדש שבו היא שמה ללעג את הבנקים בישראל, המעניקים לטייקונים המתרסקים כדוגמת דנקנר בעבר ופישמן כיום "תספורת" - מחיקת חובות ענק. מאחורי הפרסומת מסגנון עדות ה-RTM (ריל טיים מרקטינג) עומד משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.

הקמפיין מנסה "לגנוב" את דעת הקהל שנתונה לדיווחים השוטפים על חובות הענק של הטייקון המתרסק אליעזר פישמן. חובותיו של פישמן לבנקים (בעיקר הלאומי ופועלים) נאמדים בכ-4 מיליארד שקלים ובימים אלו הצדדים מנסים להגיע לפשרה שבמסגרתה החוב יעבור "תספורת" - אותו מונח שהפך בשנים האחרונות למטבע לשון בשימוש גובר ונתפס על ידי הציבור הרחב כסמל לניתוק שבין האזרחים הנאנקים תחת חובותיהם להטבות מפליגות הלכת המוענקות לטייקונים על ידי הבנקים.

 

מימון ישיר ממשיכה בקו הקריאייטיבי של הפרסומות האחרונות שלה, שבו הפרזנטור, ליאור כלפון, מגלם את דמותו של הלקוח המתלבט וכן את דמותה של נציגת הבנק הלוחשת על אוזנו ומנסה לשכנע אותו לפנות לבנק לקבלת הלוואה אך בחירת המילים שלה מביאה תמיד לתוצאה ההפוכה שחושפת את הטריקים הלא נעימים של הבנק.   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.