יעל לביא האם ניצחנו רשת
צילום: צילום מסך: רשת, ערוץ 2
רייטינג

40 שנה למלחמת יום הכיפורים: כמעט 25% לסרט הדוקו 'האם ניצחנו' בערוץ 2

הדיון בהגשת חיים יבין הניב לאחר הסרט 16.3%. ב-10 שומרים על מסורת וקיבלו על הש.ח. של 'אקסטרים מייקאובר' 7.7%. ומה עשו מהדורות החדשות?
אלכסנדר כץ | (1)

ערב השידורים המיוחד של רשת לציון 40 שנה למלחמת יום הכיפורים, רשם נתוני רייטינג נאים. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הסרט הדוקומנטרי האם ניצחנו (רשת, ערוץ 2) הניב 24.3%. לראיון עם יוצרת הסרט יעל לביא - לחצו כאן. תכנית האולפן המיוחדת בהנחיית חיים יבין (רשת, ערוץ 2), קיבלה 16.3%.

מאידך, בערוץ 10 ממשיכים במסורת השידורים החוזרים: הריאליטי 'אקסטרים מייקאובר' הניב 7.7%, ואילו לקט של 'פינס בלילה' רשם 7%.

העדנה לערוץ 10 הגיעה ברצועת הלילה, שם ניצחה בחלק מהרצועה את ערוץ 2: 'היום שהיה' קיבלה 6.5%, 'לילה כלכלי' עם 7.7%, ו'צינור לילה' הניבה 5.8%. התכנית 'כתר מלכות' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 3.8%.

בגזרת החדשות: חדשות 2' התחזקה ביחס ליום שלפני, ורשמה 23.2%, מול 'חדשות 10' שנחלשה והסתפקה ב-7.5%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רות 16/09/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    קראתי דיון מרתק בנושא תוצאות המלחמה בספר "1973- הקרב על הזיכרון" שכתב גדעון אביטל-אפשטיין. לטענתו,בהיעדר לוח תוצאות רשמי לגבי המלחמה ועל רקע טענת שני צדדים ניצים – מצרים וישראל – לניצחון, מנפק פולמוס השורה התחתונה מנעד תשובות המשתרע בין שני קטבים: ניצחון מול כישלון [מושגים שאינם הפכים מדויקים]. עם הזמן הולכות ונמוגות תרועות הניצחון, והמלחמה נחזית יותר כתיק"ו ואפילו כהפסד ישראלי, בנקודות. תחושה זו מתעצמת נוכח טענה כי מאז 73', בניגוד לעבר, ישראל אינה מצליחה להשיג ניצחונות מובהקים על אויביה. ממליצה לקרוא את הספר ולבקר באתר הפייסבוק שלו :https://www.facebook.com/YomKippurWar1973?ref=hl
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.