מנייה בטוחה: דיסקונט תשאיר את תקציב הפרסום ל-5 שנים נוספות ב'יהושע'
משרד הפרסום יהושע TBWA זוכה להבעת אמון משמעותית. תקציב הפרסום של בנק דיסקונט המטופל מזה כעשור במשרד יישאר בידיו ל-5 שנים נוספות.
תקציב דיסקונט שעומד מדי שנה על מיליוני שקלים נחשב לאחד הגדולים במשק הישראלי ומטבע הדברים אחד התקציבים האסטרטגיים והמשמעותיים ביהושע TBWA. בשנים האחרונות מלווים את המותג צמד הפרזנטורים מודי בר און וישראל קטורזה. הקמפיינים המרכזיים שאותם הבנק מקדם הם ל"מפתח דיסקונט" ו"דיסקונט משפחה".
בתחילת 2013 רשם משרד הפרסום יהושע TBWA את אחד מרגעי השיא בתולדותיו כאשר דורג, לראשונה מאז שהוקם, במקום ה-5 בדירוג יפעת בקרת פרסום. המשרד הצליח לכסות על ירידה של 18% בפעילותו ב-2011 ולעומת זאת הגדיל את פעילותו ב-2012 ב-19%. הצמיחה המרשימה הייתה בין השאר בזכות לקוחות כגון מקדונלדס, החברה המרכזית למשקאות, דיסקונט, המועצה להסדר ההימורים ועוד".
- 3.אבשי 11/07/2013 09:37הגב לתגובה זוומה העובדים מחפשים? משרדים כמו יהושע? לא חושב.
- 2.רמי יהושע, אני אוהב אותך!! (ל"ת)אנונימי 11/07/2013 09:22הגב לתגובה זו
- 1.ערן 11/07/2013 00:04הגב לתגובה זוהשוק מחפש היום משרדים כמו יהושע.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
