I24 ערוץ חדשות פטריק דרהי
צילום: לוגו

אחרי שעזבה את וואלה: טל שלו מצטרפת לערוץ i24news הבינ"ל של פטריק דרהי

מערכת ערוץ החדשות שיעלה לאוויר בחודשיים הקרובים, מתחילה להתגבש וגייסה את הכתבת המדינית של וואלה שהתפטרה מהאתר לפני 3 חודשים
אלכסנדר כץ | (9)

טל שלו מצטרפת לערוץ החדשות הבינ"ל i24news של פטריק דרהי ופרנק מלול - כך נודע לאייס. הצטרפותה של שלו היא חלק מגיבוש מערכת החדשות של הערוץ שצפוי לעלות לאוויר ביוני או יולי.

ערוץ החדשות הבינ"ל שנוסד על ידי מלול וממומן על ידי דרהי, הבעלים של HOT, ישודר ב-3 שפות: אנגלית, צרפתית וערבית. הערוץ ישדר מנמל יפו. הערוץ יקים אתר חדשות שיאגד את מגוון התכנים המשודרים בערוץ. את תוכן הערוץ מפיקה 'סלוצקי אפיקי תקשורת' בבעלות חיים סלוצקי ודרי שי, שמפיקים את ערוץ 8, 'HOT בידור ישראלי' וערוץ האופנה אותו רכש לפני מספר שבועות, כולם ב-HOT.

שבוע לאחר סיומה של מערכת הבחירות השנה, התפטרה שלו מתפקידה ככתבת המדינית של וואלה, תפקיד בו שימשה כשנה וחצי. לפני כן הייתה במשך שנה סגנית ראש מערכת החדשות באתר, ובעבר עבדה במשך 4 שנים ב'הארץ'.

תגובת i24news טרם התקבלה. טל שלו אישרה את הפרטים.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מרטין 07/05/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    אם כך, מה אנחנו צריכים אותו? יגרום רק נזק
  • 8.
    אריאלה 05/05/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    טל היא אחת העיתונאיות החרוצות, החדות, האינטליגנטיות והיסודיות שמסתובבות באזור. התארים הללו מגיעים לה בזכות ולא בחסד. תחילתה של דרך רצופה בהישגים - רק שהפעם באנגלית. בהצלחה
  • 7.
    נועה 05/05/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    הרוויחו שחטפו את טל שלו! עיתונאית רצינית, חדה, ואינטליגנטית ברמות. עשו בשכל אם הם רוצים למתג את עצמם כערוץ אקטואליה רציני.
  • 6.
    עידן 05/05/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    אחת החרוצות והמוכשרות
  • 5.
    פרויד 05/05/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    טל תותחית ידועה, כל מי שעבד איתה מכיר בכך. "אבי" כנראה זה עוד טומטום שפשוט מקנא
  • 4.
    שירן 05/05/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    מאוד חרוצה, חדה ואינטלגנטית. מסוג העיתונאים שקוראים ומבררים לפני שמדווחים. זה חשוב ומעודד שנשים טובות מתקדמות. בטוחה שתצליח.
  • 3.
    אלי 05/05/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    חבל שעזבה את וואלה
  • 2.
    אבי 05/05/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    הכל על חשבון בני משפחה ואפס כשרון מהר מאוד יבינו
  • 1.
    בהצלחה טל בג'וב החדש (ל"ת)
    גילי 05/05/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.