I24 ערוץ חדשות פטריק דרהי
צילום: לוגו

אחרי שעזבה את וואלה: טל שלו מצטרפת לערוץ i24news הבינ"ל של פטריק דרהי

מערכת ערוץ החדשות שיעלה לאוויר בחודשיים הקרובים, מתחילה להתגבש וגייסה את הכתבת המדינית של וואלה שהתפטרה מהאתר לפני 3 חודשים
אלכסנדר כץ | (9)

טל שלו מצטרפת לערוץ החדשות הבינ"ל i24news של פטריק דרהי ופרנק מלול - כך נודע לאייס. הצטרפותה של שלו היא חלק מגיבוש מערכת החדשות של הערוץ שצפוי לעלות לאוויר ביוני או יולי.

ערוץ החדשות הבינ"ל שנוסד על ידי מלול וממומן על ידי דרהי, הבעלים של HOT, ישודר ב-3 שפות: אנגלית, צרפתית וערבית. הערוץ ישדר מנמל יפו. הערוץ יקים אתר חדשות שיאגד את מגוון התכנים המשודרים בערוץ. את תוכן הערוץ מפיקה 'סלוצקי אפיקי תקשורת' בבעלות חיים סלוצקי ודרי שי, שמפיקים את ערוץ 8, 'HOT בידור ישראלי' וערוץ האופנה אותו רכש לפני מספר שבועות, כולם ב-HOT.

שבוע לאחר סיומה של מערכת הבחירות השנה, התפטרה שלו מתפקידה ככתבת המדינית של וואלה, תפקיד בו שימשה כשנה וחצי. לפני כן הייתה במשך שנה סגנית ראש מערכת החדשות באתר, ובעבר עבדה במשך 4 שנים ב'הארץ'.

תגובת i24news טרם התקבלה. טל שלו אישרה את הפרטים.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מרטין 07/05/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    אם כך, מה אנחנו צריכים אותו? יגרום רק נזק
  • 8.
    אריאלה 05/05/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    טל היא אחת העיתונאיות החרוצות, החדות, האינטליגנטיות והיסודיות שמסתובבות באזור. התארים הללו מגיעים לה בזכות ולא בחסד. תחילתה של דרך רצופה בהישגים - רק שהפעם באנגלית. בהצלחה
  • 7.
    נועה 05/05/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    הרוויחו שחטפו את טל שלו! עיתונאית רצינית, חדה, ואינטליגנטית ברמות. עשו בשכל אם הם רוצים למתג את עצמם כערוץ אקטואליה רציני.
  • 6.
    עידן 05/05/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    אחת החרוצות והמוכשרות
  • 5.
    פרויד 05/05/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    טל תותחית ידועה, כל מי שעבד איתה מכיר בכך. "אבי" כנראה זה עוד טומטום שפשוט מקנא
  • 4.
    שירן 05/05/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    מאוד חרוצה, חדה ואינטלגנטית. מסוג העיתונאים שקוראים ומבררים לפני שמדווחים. זה חשוב ומעודד שנשים טובות מתקדמות. בטוחה שתצליח.
  • 3.
    אלי 05/05/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    חבל שעזבה את וואלה
  • 2.
    אבי 05/05/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    הכל על חשבון בני משפחה ואפס כשרון מהר מאוד יבינו
  • 1.
    בהצלחה טל בג'וב החדש (ל"ת)
    גילי 05/05/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״