ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בוול סטריט: מניית טבע התרסקה עוד 10% והשלימה קריסה תלת-יומית

מניית וויקס הישראלית איבדה עוד 2.75% והשלימה נפילה של 29% תוך 3.5 חודשים בלבד
וול סטריט, צילום: גטי אימג'ס
המדדים המובילים בוול סטריט סגרו הלילה בעליות שערים קלות כאשר הדאו ג'ונס בשיא כל הזמנים. מנית טבע צללה 9.76% במחזור ענק והשלימה מפולת תלת-יומית בשיעור של 40.5%(!!!). שווי השוק של טבע עומד הלילה על 18.9 מיליארד דולר בלבד.

התנודתיות הנמוכה ממשיכה להדאיג את המשקיעים, מדד ה-S&P500 סגר בעלייה של  0.07% בלבד, ובדרך ליום ה-14 ברציפות של בתנודה הפחותה מ0.3%, דבר שלא קרה 90 שנה בשווקים והדבר המעורר את החשש מתנודה חדה כשתגיע (לכתבה המלאה). נשיא הפד' של סנט לואיס, ג'ימס בולארד, נאם לפני זמן קצר וטען כי " התנודתיות הנמוכה לא מעידה על שוק בעייתי".

מדדי ניו יורק

דאו ג'ונס +0.14% דאו ג'ונס 23,557.99 +0.14% דאו ג'ונס סגירה:23,526.18 פתיחה:23,552.75 גבוה:23,599.18 נמוך:23,551.59 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

נאסד"ק +0.32% נאסד"ק 6,889.16 +0.32% נאסד"ק סגירה:6,867.36 פתיחה:6,878.11 גבוה:6,890.02 נמוך:6,873.74 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

S&P 500 +0.21% S&P 500 2,602.42 +0.21% S&P 500 סגירה:2,597.08 פתיחה:2,600.42 גבוה:2,604.21 נמוך:2,600.42 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

אי הוודאות הפוליטית והמדינית בארה"ב ממשיכה להעסיק את המשקיעים, בסופ"ש האחרון מספר סקרים בעיתונות בארה"ב הצביעו על כך ששיעור התומכים בנשיא נמצא בשפל כל הזמנים, זאת כאשר ברקע דיווחים רבים על התפתחויות בחקירות נגדו בנושא הקשרים עם רוסיה. טראמפ צייץ היום וטען כי מדובר בפייק ניוז.


בתוך כך, נושא תקרת הריבית מתחיל להשפיע על שוקי האג"ח בארה"ב: מחיר הביטוח נגד חדלות פירעון של ארה"ב לטווח קצר זינק בשני ימי המסחר האחרונים. בסופ"ש האחרון יצאו בתי הנבחרים בארצות הברית לחופשת הקיץ ויחזרו לעבודה בתחילת ספטמבר, דבר שישאיר להם מרווח זמן של 3 שבועות לטיפול בנושא. אמנם הסיכוי לכך שארה"ב אכן תגיע למצב של חדלות פרעון בקרוב קלוש, אך נראה שבכל זאת מתבצעות עסקאות גידור נגד המהלך.

שוק המט"ח התנהל הערב ביציבות- לאחר זינוק ביום המסחר הקודם, הדולר נחלש ב-0.2% מול היורו.

מניות בכותרות
מניית טסלה (סימול:TSLA) תיסחר ברקע דיווח החברה כי בכוונתה לגייס כ-1.5 מיליארד דולר באג"ח. החברה זינקה בשבוע שעבר לאחר פרסום על דו"חותיה הכספיים לרבעון השני.מניית החברה סגרה בירידה של 0.4%.

תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    תביעה יצוגית נגד טבע.חייבים.
    ישראל ישראלי 08/08/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתבוע יצוגית כל המשקיעים בטבע את ההנהלה והמנכלים ודרקטורים אישית. לדעתי טבע על שולחן הקניות.
    סגור
  • 19.
    העצוב הוא שעצם העובדה שטבע הגיעה לשווי כזה ואף אחד פשוט
    העצוב בספור 08/08/2017 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נכנס כקונה חחחח זה מראה מה עתידה של טבע מחיקה טוטאלית
    סגור
  • 18.
    מיסים
    רמי 08/08/2017 07:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם טבע היתה משלמת מיסים כמו כל חברה , היא לא היתה מהמרת על כספים שלא שייכים לה.
    סגור
  • 17.
    מינפה עצמה בעזרת קניות והתוצאה הקשה יכולה לגרום לסוף
    טבע 08/08/2017 07:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עידן כנראה שטבע סיימה את הספור שלה חגיגה מגיעה לסיומה לבסוף וכך קרה גם פה מי שחושב שאי פעם לא תגיע סוף לחברה כזו או אחרת חולם
    סגור
  • 16.
    אני בעד מנכ"ל ישראלי
    צדק 08/08/2017 07:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל יחד עם תמיכה ישראלית...שבתי השקעות יתנו לו שאנס...ויתנו לו יד בשעה קשה זו...טבע מביאה גאווה ישראלית עם יצוא של 24 מיליארד דולר...אז קצת מנהיגות לא תזיק
    סגור
  • 15.
    להלאים את טבע, רק המדינה יודעת לנהל
    ספרטקוס 08/08/2017 07:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה כל גאוני השוק החופשי שמפמפמים יום ולילה על שכר הבכירים שצריך להיות בעננים כי רק הם יודעים לנהל...
    סגור
  • 14.
    חייבים מנכ"ל בעל שם עוד היום.
    אייל 08/08/2017 06:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עצוב מה שקורה בטבע .מנכ"ל היה צריך כבר לאתר אתמול לא היום ולא מחר רק זה מה שירגיע את השוק,
    סגור
  • 13.
    החמור הגדול 100
    א100 08/08/2017 05:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה לנו פעם אחת שאמרת שטבע תרד.....קשקשן גדול.. דיברת על נאסדק יה דביל שקרן מעוך.... ומדדי ארהב בשיא השיאים ...פתאום טבע ירדה התעוררת ? ? שנתיים וחצי בלבלת הביצים שארהב תרד והם ב ש י א חמור גדול ושקרן פתולוגי .... שורט ממש דוקטור ממש גם אנחנו בשורט על טבע יה דביל ....אז ? כל התגובות שלך היו על מדדי אמריקה... והם ב ש י א ...... המעוף - את מי מעניין ?
    סגור
  • 12.
    טבע
    סוחר 08/08/2017 00:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שיהיה משהו בקרוב!! לא יאומן מה שקורה לחברה הזאת!!
    סגור
  • למה מה טבע זה איזושהיא חברה שתישמר לעולמי עד חח מה זה
    לא יאומן ? 08/08/2017 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן היא כולה עוד חברה בין מאות או מיליוני חברות בעולם שהולכות ובאות מה לא יאומן פה
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    סוחר
    מחמד 08/08/2017 00:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה ממש כואב..אולי המדינה תתערב בסוף ותציל את חברת הדגל שלה!!
    סגור
  • 10.
    ויגודמן תעוף הבייתה, הרסת את המדינה !!!!! תעוף מכאןןןן! (ל"ת)
    אלון 07/08/2017 23:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • זה המנטור והיועץ של רקפת רוסק-עמינח (ל"ת)
    לפי דבריה בראיונות 08/08/2017 07:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טבע
    סוחר 08/08/2017 00:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עוד אחראים לאסון הטבע הזה.
    סגור
  • 9.
    הגיע העת לכנס אסיפת בעלי מניות ולפזר את הנהלת ו...
    אריה 07/08/2017 23:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    את דירקטוריון טבע לפני שהחברה תגיע לשווי שלד ציבורי. אי אפשר לעמוד ולהמשיך להביט כיצד נמחקת חברה שעד לא זמן רב הייתה המניה של כולנו וחברה שהייתה גאוות כחול לבן. שוויה ואיתנותה של החברה ניזוקה יום אחר יום וכפועל יוצא מכך קרנות הפנסיה ויתר המוסדיים המושקעים בטבע. יפה שעה אחת קודם לדרוש לכנס תוך 14 יום אסיפה כללית מיוחדת באישור בית המשפט המחוזי ולהביא להצבעת בעלי המניות החלטה שעניינה פיזור שדרת הניהול והדירקטוריון הקיים. הגענו למצב הזוי ש"סיכויי המטוס להתרסק ללא טייס בקוקפיט נמוך מזה שיתרסק עם צוות הטיסה הקיים בטבע".
    סגור
  • 8.
    Teva
    Gigi 07/08/2017 22:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    http://www.seekingalpha.com/article/4095896לקרוא את הכתבה על טבע
    סגור
  • 7.
    למשקיעי טבע !
    פוקסמן 07/08/2017 21:48
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ליבי עמכם. אבל יהיו עוד ירידות
    סגור
  • 6.
    שנה הבאה טבע בפירוק נכסים. תימכר בחלקים לסוחרי גרוטאות (ל"ת)
    דודו 07/08/2017 21:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 5.
    מי הרס את טבע מי זה שגרם למשקעים לספקים לעובדים
    ויגודמן 07/08/2017 20:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לקרנות הפנסיה ועוד ועוד להזיע מהתח... מי זה הגאון הזה ? מי זה התותח הזה שלקח חברה זהב ועשה ממנה כלום מעניין מי ?
    סגור
  • 4.
    לא הגיע הזמן שהנהלת ודירקטוריון טבע יתפטרו!!!! לכו הבית
    סתם אחד 07/08/2017 19:47
    הגב לתגובה זו
    11 2
    הביתה זה הדבר היחיד שיציל את החברה הזאת היום.
    סגור
  • 3.
    האבסורד במיטבו
    פומרנץ 07/08/2017 18:55
    הגב לתגובה זו
    13 3
    כעת אלרגן יכולה לקנות את טבע במחיר זול יותר מזה שטבע שילמה לאלרגן תמורת אקטיבקס, כל זאת באדיבות הנהלת טבע והדירקטוריון..
    סגור
  • 2.
    עד מתי היא תרד עד אחרי החגים או עד שימצאו מנכל מסכן
    טבע 07/08/2017 18:45
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שיסכים להגיע לטבע ולגור בישראל. הגיע הזמן להגיד לצבור את האמת אין טבע יותר וצריך למכור אותה
    סגור
  • 1.
    ALGN
    סינתיה 07/08/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חוזר ואומר - כדאי לשים לב.
    סגור
  • מניית ALGN
    גיא 08/08/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חושב שעוד יש לה לאן לעלות אחרי 200 אחוז שכבר עשתה?
    סגור