2004: מספר המשתמשים במסנג'ר זינק ב-82% ל-852 אלף

MSN ישראל מדווחת היום על גידול של 34% בהכנסות 2004 ועל רבעון 9 ברציפות של רווח תפעולי. המנכ"ל, אורי אדוני: "אין לי ספק שההכנסות משוק הפרסום האינטראקטיבי בישראל ימשיכו לגדול בקצב מהיר בשנים הקרובות "
שרון שפורר |

MSN ישראל מדווחת היום (ג'), כי הכנסות החברה הנמצאת בשליטת אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט קורפ. גדלו בשיעור של 34% במהלך שנת 2004 בהשוואה לשנת 2003. הרווח התפעולי של קבוצת אתרי MSN ישראל הגיע בשנת 2004 לכ-5 מיליון שקל, גידול של כ-120% לעומת 2003. עם סיום השנה רושמת MSN ישראל רבעון 9 ברציפות של רווח תפעולי.

מנכ"ל MSN ישראל, אורי אדוני מסר עם פרסום התוצאות, כי "2004 היוותה עבורנו נקודת ציון חשובה: הגדלנו את נתח השוק שלנו לכ-25% משוק הפרסום האינטראקטיבי, שעל פי נתוני איגוד המפרסמים שהתפרסמו לאחרונה, הסתכם בכ-26 מיליון דולר. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של MSN ישראל היווה בשנת 2004 כ-15% מסך ההכנסות, נתון המעיד יותר מכל על איתנותה הפיננסית העצמאית לחלוטין של החברה. אין לי ספק שההכנסות משוק הפרסום האינטראקטיבי בישראל ימשיכו לגדול בקצב מהיר בשנים הקרובות ואני מעריך שקבוצת MSN ישראל תמשיך להיות שחקן מוביל בשוק האינטרנט הישראלי".

אורי אדוני מייחס את הגידול בהכנסות מפרסום לפופולאריות הגדלה של הפורטל בקרב הגולשים שנחשפים לכלים ולתכנים ייחודיים ומגדילים את האטרקטיביות למפרסמים: "MSN Video MSN Shops, ערוצי הבידור, החדשות ותכנים ייחודיים אחרים עושים שימוש נרחב בפס הרחב ועונים בצורה מיטבית לביקוש הגדל לתכני מולטימדיה עשירים מסוג זה בישראל, שבה חדירת הפס הרחב היא מהגבוהות בעולם (90%). לכך יש להוסיף את הפופולאריות הגדלה של MSN בקרב בני הנוער שעל פי נתוני סקר TGI בשנת 2004 חלה עליה חדה של כ- 70% בגלישה שלהם בשנתיים האחרונות, במקביל לירידה בחשיפה שלהם לטלוויזיה ולעיתונות".

בתחילת פברואר השיקה MSN את מנוע החיפוש החדש MSN Search ובמהלך החודש הקרוב תשיק שירותים בתחום הצילום הדיגיטאלי וכן אינדקס חדש בשיתוף עם נטקס. להערכת החברה תחום מכירת המיקומים במנועי החיפוש ובאינדקסים המקוונים, ימשיך לצמוח בקצב גבוה גם בשנים הקרובות ובכוונתה לפעול להגדלת נתחי השוק שלה גם בתחום זה.

אחת האטרקציות הגדולות של MSN ישראל הוא ה-Messenger שהתחבב על קהלים רחבים במהלך השנה. מספר משתמשי ה-MSN Messenger ל-31 בדצמבר 2004 עמד על 852,000 גידול של 82% בהשוואה למספר המשתמשים ב-31 בדצמבר 2003. על פי סקר TIM האחרון, ש-MSN ישראל דואגת לעדכן אותנו לגביו, ה-Messenger הינה פלטפורמת המסרים המידיים המובילה בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה