תלמה משקיעה 2 מיליון שקל בפעילות עם דגני הבוקר
במסגרת הפעילות תחלק תלמה במתנה 16 קלפים בלעדיים של תחרות ה"סופרגול"
תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגורית הדגנים בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה בין דגני הבוקר לילדים, שוגי וקורנפלקס, לבין אלבום הסופרגול הפופולארי. במסגרת שיתוף הפעולה, תחלק תלמה במתנה 16 קלפים בלעדיים.
הקלפים הייחודיים, יודפסו על גבי אריזות דגני "שוגי" ו"קורנפלקס". אלבום הסופרגול מופץ זו השנה ה-11 וזוכה לפופולאריות רבה בקרב ילדים. כ-300 אלף עותקים של האלבום מופצים חינם בבתי ספר ברחבי הארץ.
שיר זכאי, מנהלת תחום דגני ילדים ונוער ביוניליוור ישראל: "מבצע הקיץ שלנו בשיתוף עם כוכבי האלופה זכה להצלחה עצומה. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה עם אלבום הסופרגול, ימשיך בחיזוק הקשר שלנו עם קהל הצרכנים וימשיך להכניס מימד נוסף של כיף והנאה בקרב הילדים".
הפעילות תלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות באתר "שוגי", בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. המבצע יתקיים במהלך חודש נובמבר.