שחקן חדש בשוק משקאות הפרימיום: סאפי
מותג המשקאות התאילנדי, "סאפי" (sappe), מגיע לישראל וישווק כסדרת משקאות פרימיום בטעמי ענבים או תפוח על בסיס צמח האלוורה.
המשקה מושק בארץ במקביל להשקתו בעולם. בהחדרת המותג בארץ יושקעו כ-10 מיליון שקל. המשקה נמנה על קטגוריית ה"ביוטי דרינקס" - משקאות אשר מייחסים אליהם תכונות טיפוח בשל מרכיביהם הטבעיים והמיוחדים השאובים מעולמות הטיפוח והקוסמטיקה.
משקה "סאפי" מיובא על-ידי חברת MIE הבינלאומית, שבבעלות משפחת דוידיאן הישראלית. מבדיקת החברה בישראל נמצא, כי שוק המשקאות המקומי פתוח וגמיש למוצרים חדשים ויוצאי דופן בייחוד כאלו עם אלמנט בריאותי.
ה"סאפי" ישווק לצרכן במחיר מומלץ של 8 שקל לבקבוק אישי (300 מ"ל). המשקה כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
שחר דוידיאן, דיירקטור חברת MIE המייבאת את "סאפי" מציין: "הצרכן הישראלי הוא צרכן מתוחכם שאוהב לחוות ולהתנסות במוצרים חדשים. הוא פתוח לקטגוריות חדשות בשוק המשקאות, וכבר בימים אלו אנחנו מתקשים לעמוד בביקושים מצד בעלי החנויות".
בשלב הבא, תייבא חברת MIE משקאות פרימיום נוספים המתכתבים עם הטרנדים החדשים בעולם המשקאות בעולם.