PALL MALL ממתג מחדש בהשקעה של 2 מיליון ש'
אוברסיז טובאקו לימיטד (Overseas Tobacco Limited - OTL), יבואנית מוצרי בריטיש אמריקן טובאקו (British American Tobacco - BAT) בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין שיווקי משולב חדש למותג הסיגריות Pall Mall בתדמיתו המחודשת ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
קמפיין הפרסום כולל סדרת מודעות המיועדות לקהל צרכנים מעל גיל 18 בעל אופי סקרן והוא ילווה בסלוגנים המדגישים את הרקע הבינלאומי של המותג, דוגמת "Found in Interesting Places". עוד מדגיש הקמפיין את העיצוב המחודש של האריזות, המתאפיינות בדפנות מעוגלות, נייר אלומיניום צבעוני, מעטפת נייר הפילטר עם הדפס ועוד.
המיתוג המחודש של סיגריות Pall Mall בישראל מהווה המשך ישיר להשקת המותג מחדש ברחבי העולם בשווקים דוגמת אוסטרליה, גרמניה, פולין, רוסיה, טורקיה וצ'ילה.
פעילויות הקד"מ כוללות אירוע השקה לעובדי החברה ומפיציה וכן מגוון של פעילויות שטח לקבוצות צרכנים של Pall Mall, במסגרתן יחולקו דיסקים, פאזלים, כובעים וחולצות במיתוג Pall Mall.
סיגרית Pall Mall הוצגה לראשונה בניו יורק בשנת 1899, וכיום נמכרת בלמעלה מ-75 מדינות, כשהשווקים העיקריים שלה הם ארה"ב, אוסטרליה, איטליה וגרמניה. המותג נמכר בישראל מאז שנת 2001 והוא מיוצר בארה"ב, ממנה הוא מיובא לארץ.
הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום ערמוני Bates מנהל שירות לקוחות: רון פטראנו סופרוויזורית: אורלי קווסטלר ארט דירקטורית: הילה קניספל קופירייטר: צח אמיר גרפיקאי: דוד שמוס מנהלת מדיה: אילנה טורג'מן