מפגינים שרפו שלט בצומת פולג; נגרם נזק במאות אלפי שקלים
שלט נור מסוג טוטם, הוצת אמש (יום ג') במסגרת ההפגנה האלימה וחסימת כביש החוף במחלף פולג. השלט של חברת נור עליו פורסם מתחם SOHO פולג, הוצת על ידי מפגינים, ובשלב זה לא ברור מה מידת הנזק שנגרם לו. היום החברה צפויה להגיש תלונה במשטרה.
נור דיווחה לחברת הביטוח על האירוע, וחומרת הנזק תיבדק: האם הנזק נגרם רק לפרסומת, או גם למבנה השלט (הקונסטרוקציה) וארון החשמל. כמו כן, בעקבות השריפה, אין כרגע פרסום "באוויר", מה שאומר שיתכן שיש צורך לפצות את הלקוח על הימים בהם הפרסומת שלו לא פעילה, וגם סעיף זה הוא חלק מהנזק הכלכלי לנור.
וידאו: הצתת השלט בצומת פולג
עלות הקמת טוטם כזה שגובהו 23 מטרים ושטח הקיר בו עומד על 350 מ"ר, עומדת על כ-500-700 אלף שקלים, כולל ארון חשמל שמוצב ליד השלט, לטובת תאורה בשעות הלילה. בנוסף נמתחת עליו יריעת הפרסומת, שעלותה כמה עשרות אלפי שקלים. בתרחיש הקיצון, הנזק בעקבות שריפת הטוטם עשוי להגיע ליותר מחצי מיליון שקל.
שרידי השלט, הבוקר (צילום גולשים)
בחברת נור אישרו כי שלט שלהם הוצת וניזוק בצומת פולג. בחברה מסרו לאייס כי "נור, שתומכת ומגבה את מאבקה הצודק לשוויון של בני הקהילה האתיופית, מצרה וכואבת על הנזק שנגרם לשלט והנזק הכספי העצום כתוצאה מכך. בפועל היינו מעדיפים לתרום את שלט הפרסום לטובת המאבק, ולייצר אפקט תודעתי גבוה כפי שאנו נוהגים בהצלחה במאבקים חברתיים אחרים ובאופן קבוע. הבחירה בפגיעה בעסק פרטי חוצה גבולות וקווים אדומים ומייצרת אפקט הפוך ומצער".
- 4.אל תשכחו 04/07/2019 22:08הגב לתגובה זו"יהודי" אתיופיה ואת מבצעי "סלומון" ו"מוזס" ותעלו במהירות את"שארית הפליטה" מהפלשמורה!
- 3.חיות (ל"ת)נמרוד 03/07/2019 18:17הגב לתגובה זו
- 2.ofer desade 03/07/2019 12:59הגב לתגובה זואולי, בעצם, אם יתחילו לפגוע באושיות הממסד (בנקים, שלטי חוצות, דוכני הגלידה האהובים של משפחת נתניה) מישהו יתחיל לשים לב אליהם.
- אייל 04/07/2019 08:15הגב לתגובה זוהוא מתעסק בתקשורת ופרסום - זה בדיוק מה שהוא צריך לכסות
- 1.חבר מהמדיה 03/07/2019 12:37הגב לתגובה זולא ייאמן. נור שהשלטים שלה מפוצצים במסרים חברתיים צריכים לחטוף? לא סבבה! אחושילינג קו אדום.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
