לאחר שנתיים בליאו: סמנכל האסטרטגיה שי ניסנבוים עבר למקאן

במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה שנחשבת לאחת הבולטות מבחינת כח אדם 
משה בנימין | (3)

לאחר שהיה נראה שמחלקת האסטרטגיה של ליאו ברנט נכנסת לתקופה יציבה יחסית לחלופה התכופה בשנים האחרונות, זה שוב קורה, וסמנכ"ל האסטרטגיה הנוכחי שי ניסנבוים עוזב את המשרד ועובר למקאן תל אביב - כך נודע לאייס. נכון לעכשיו, במשרד הפרסום טרם איישו את התפקיד הבכיר שהתפנה. 

ניסנבוים פורש מליאו ברנט לאחר כשנתיים לאחר שהצטרף, אז שב לענף הפרסום מרומן קצר עם עולם הסטארט-אפים שהחל עם פרישה מבאומן (ב-2016) לאחר 5 שנים במשרד ו-10 שנים בסך הכל בענף הפרסום. 

במסגרת תפקידו בענף היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום לקרלסברג ישראל שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה"דיסקונקט" של אורנג', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של 2 פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים.  

במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה שנחשבת לאחת הבולטות מבחינת כח אדם והון אנושי בענף. את המחלקה מובילה אתי עבדי בתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד. טרם ידוע לאיזה תפקיד במערך האסטרטגיה ישתחל ניסנבוים, לאחר ששימש אף הוא בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט.

מניסנבוים ומקאן תל אביב לא נמסרה תגובה לידיעה. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מיצי 01/04/2019 15:03
    הגב לתגובה זו
    כולם הולכים ובסוף חוזרים. למה זה?
  • 2.
    באומניסט לשעבר 01/04/2019 09:26
    הגב לתגובה זו
    הכי מקצועי אנושי וחכם שיש.בהצלחה!
  • 1.
    שרון 01/04/2019 09:12
    הגב לתגובה זו
    ״במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה הבולטת שנחשבת לאחת הבולטות...״ אין לכם את זה ביותר עילג? או שאולי זה לא מספיק בולט שאין ממש בולטות לכתבה הבולטת ואולי גם חסרים כמה בולטים שיבליטו עוד יותר את הבולטות.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.