לאחר שנתיים בליאו: סמנכל האסטרטגיה שי ניסנבוים עבר למקאן
לאחר שהיה נראה שמחלקת האסטרטגיה של ליאו ברנט נכנסת לתקופה יציבה יחסית לחלופה התכופה בשנים האחרונות, זה שוב קורה, וסמנכ"ל האסטרטגיה הנוכחי שי ניסנבוים עוזב את המשרד ועובר למקאן תל אביב - כך נודע לאייס. נכון לעכשיו, במשרד הפרסום טרם איישו את התפקיד הבכיר שהתפנה.
ניסנבוים פורש מליאו ברנט לאחר כשנתיים לאחר שהצטרף, אז שב לענף הפרסום מרומן קצר עם עולם הסטארט-אפים שהחל עם פרישה מבאומן (ב-2016) לאחר 5 שנים במשרד ו-10 שנים בסך הכל בענף הפרסום.
במסגרת תפקידו בענף היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום לקרלסברג ישראל שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה"דיסקונקט" של אורנג', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של 2 פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים.
במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה שנחשבת לאחת הבולטות מבחינת כח אדם והון אנושי בענף. את המחלקה מובילה אתי עבדי בתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד. טרם ידוע לאיזה תפקיד במערך האסטרטגיה ישתחל ניסנבוים, לאחר ששימש אף הוא בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מניסנבוים ומקאן תל אביב לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 3.מיצי 01/04/2019 15:03הגב לתגובה זוכולם הולכים ובסוף חוזרים. למה זה?
- 2.באומניסט לשעבר 01/04/2019 09:26הגב לתגובה זוהכי מקצועי אנושי וחכם שיש.בהצלחה!
- 1.שרון 01/04/2019 09:12הגב לתגובה זו״במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה הבולטת שנחשבת לאחת הבולטות...״ אין לכם את זה ביותר עילג? או שאולי זה לא מספיק בולט שאין ממש בולטות לכתבה הבולטת ואולי גם חסרים כמה בולטים שיבליטו עוד יותר את הבולטות.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
