רייטינג

טירוף במגרש, יופי של רייטינג בטלוויזיה: 23.3% לבלגיה-יפן

המשחק נהנה גם מ-620 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. בערוצים המסחריים הוביל לקט של 'משחקי השף' את הפריים עם 9.4%. ומי ניצח במהדורות החדשות?
אלכסנדר כץ |

ה-3:2 המטורף של של בלגיה על יפן בשלב שמינית גמר המונדיאל, רשם נתונים נהדרים לערוץ כאן 11: 23.3% במגזר היהודי ו-620 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

מנגד הניב לקט של משחקי השף (רשת 13) 9.4% (213K), בגובה העיניים (קשת 12) רשמה עם 5.8% (129K), שידור חוזר של שקר היופי (ערוץ עשר) הסתפק ב-3% (75K), וכולם ב-20 (ערוץ 20) עם 0.9%. 

שידור חוזר של 'חיים שלי' (רשת 13) הניב 5.4%, 'הצנרת' (רשת 13) ניפקה 4.7%, שידור חוזר של 'בגובה העיניים' (קשת 12) ניפק 4.3%, 'לילה חם עם אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) הניבה 3.6%, 'הצינור' (ערוץ עשר) קיבלה 2.1%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 0.9%, ו'חדשות היום הזה'  (ערוץ 20) עם 1.1%.

 

עוד במונדיאל: בשעה 17:00 המשחק ברזיל-מקסיקו (כאן 11) הניב רייטינג נאה של 19.1%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.9%

מול חדשות הבוקר (קשת 12) שניפקה 3.2%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) שהסתפקה ב-1.1%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.4%,

מנגד הניבה 'לפני החדשות' (רשת 13) 3.8%,

ואילו 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.3%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 10.6% (248K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 7.4% (170K)

(בחישוב מצרפי: 18% ו-418K).

חדשות הערב (כאן 11) עם נתון נאה מאד של 7.8% (213K),

חדשות עשר הסתפקה ב-5.9% (186K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.1% (26K).

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.