איתי אנגל במוסול. עובדה
צילום: מאקו. עובדה
רייטינג

הרייטינג והחזרה מארץ דאעש: איתי אנגל יכול להיות מרוצה

נכון, החלק השני בתיעוד של אנגל על הקרבות בעיראק לא הפגיז כמו החלק הראשון בשבוע שעבר, אבל גם 28% מוכיחים כי 'עובדה' היא מהעוגנים החזקים 'קשת'. צפייה דלילה לפרסום דוח המבקר
אלכסנדר כץ | (1)

החלק השני בתיעוד של איתי אנגל את הקרבות של הצבא השיעי בעיראק לבין דאעש, מנפק עבור עובדה נתון של 27.9% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. אמנם מדובר בנתון נמוך מזה של החלק הראשון (שרשם 31.2% ושיא של שנתיים לתכנית), אבל עדיין מדובר ברייטינג גבוה מאד, באחת מתכניות הדגל של הזכיינית קשת.

התכנית המקור (ערוץ 10) רשמה 8.6%, והסרט התיעודי 'הבית שלי' (ערוץ 1) במסגרת הסיפור האמיתי, קיבל 2.3%.

האח הגדול (קשת, ערוץ 2) רשמה 31.4%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) הניבה 16.3%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-7.9%, 'הצינור' (ערוץ 10) הניבה 6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 4.8%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) בתכניתה האחרונה - קיבלה 5.1%. 

ערוצי הטלוויזיה העבירו שידורים מיוחדים בעקבות פרסום דוח מבקר המדינה. המשדר של 'חדשות 2' התחיל ב16:00 ורשם 4.6%. 'חדשות 10' החלו לשדר ב-15:58 ולשדר את עיקרי הדוח 2 דקות לפני תום האמברגו - בניגוד לחוק - אבל המשדר הסתפק ב-2% בלבד. בערוץ 1 צפו 0.7% בלבד., ובסך הכל זכה פרסום דוח המבר לקצת יותר מ-7% ב-3 הערוצים.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.6%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.5%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 8%, ו'המוסף' (ערוץ 1) עם נתון נאה של 3.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.4% מול ערב פושר מאד של 'חדשות 10' - עם 8.4%. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 4.7%. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    למה אין רייטינג של תוכניות ערוץ 20 (ל"ת)
    יאיר 01/03/2017 21:36
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.