הסתדרו: 'לעומק התודעה' זכה במכרז על קמפיין ההסתדרות להתאגדויות עובדים

ביום חמישי האחרון הציגו המשרדים מצגת אסטרטגיה וקריאיטיב בפני ההסתדרות במעמד היו"ר עופר עיני. המשרד גבר בשלב הגמר על זרמון DDB
משה בנימין | (18)

משרד הפרסום לעומק התודעה הוא הפייבוריט של עופר עיניוההסתדרות לטיפול בקמפיין הפרסום של התאגדויות העובדים. לאייס נודע כי המשרד בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל גבר בשלב הגמר על זרמון DDB.

במהלך החודש האחרון ניהלה ההסתדרות מכרז לקראת יציאה לקמפיין בנושא התאגדויות עובדים. כפי שפורסם לראשונה באייס, ההסתדרות פנתה בתחילה למספר מצומצם של משרדים, ומשלא השיגה את מבוקשה פנתה למשרדי פרסום נוספים שיגשו להתמודד על הקמפיין. בסופו של יום כ-10 משרדים שונים הגיעו למעמד הצגת הבריף על ידי יו"ר ההסתדרות עופר עיני.

כזכור, בהסתדרות הוחלט לצאת לקמפיין, הראשון והמשמעותי מזה 5 שנים (האחרון עסק בפנסיה), לטובת קידום נושא התאגדויות העובדים. בין המשרדים שהופיעו להצגת הבריף היו שמעוני פינקלשטיין ברקי, זרמון DDB, ליאו ברנט, הביילינים, LEAD, לעומק התודעה, Y&R ועוד. לאייס נודע עוד, כי חלק מהמשרדים החליטו לפרוש מההתמודדות לאחר הצגת הבריף בפניהם, וחלקם אף העלו טענות בנוגע לטווח הזמן הקצר שהוענק להם - שבוע בלבד - כדי להציג פתרונות בפני הנהלת ההסתדרות.

ביום חמישי האחרון הציגו זרמון DDB ו'לעומק התודעה' בפני הנהלת ההסתדרות שכללה את עופר עיני, וכן את יועץ התקשורת רונן צור, ראש המטה של עיני, קובי טריפטו וסגנית דובר ההסתדרות דפנה כהן. לאייס נודע, כי למרות שטרם נקבע היקפו הסופי של תקציב הפרסום, על פי הערכות שונות הוא יעמוד על כ-2 מיליון שקלים.

עבור 'לעומק התודעה' מדובר בהצהרת כוונות נוספת בגזרת ענף הפרסום. המשרד שהצליח להשאיר אצלו את תקציב הפרסום של בנק אגוד (לאחר שדרורי שלומי ו-JWT לא הצליחו לשכנע את הבנק להעביר אותו לאחד מהם) ולקח לאחרונה גם את תקציב הפרסום של מכללת נתניה עושה צעד נוסף בדרך למחזורים שיהפכו אותו לשחקן לגיטימי בקרב מובילי הענף.

על רקע גיוס התקציבים המרשים וצמיחתו העקבית של המשרד יוזכר כי הוא מנהל מגעים מתקדמים עם רמי יהושע, הבעלים של משרד הפרסום יהושע TBWA, על מכירת נתח ממניותיו וצירופו כשותף במשרד.

במשרד הפרסום לעומק התודעה וכן בהסתדרות סירבו להגיב.

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    כזה דוחים המנכלים האלה. (ל"ת)
    בובו 14/07/2013 20:14
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ראשון להגן 01/07/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    שלושת הראשים האלה מנהלים שבזמן שהעובדים שלהם קרעו את התחת להכין את המצגות כדי לזכות בתקציב הזה הם יישבו בבית , מה בידיוק הוגן פה בבוסים שהותנים לעובד לקרוע את התחת מ9 בבוקר ולפעמים על אחריי חצות בעוד שהם לא מתגמלים אותם עבור זה. אבל בא נרים כוסית ונחייך למצלמות כי ככה זה בפירסום כולנו עבדים ואף אחד לא מעיז להגיד משהו, תתחילו להתעורר בוסים, תיהיו הוגנים כמו שאתם רציתם שיהיו אליכם .
  • שני לצנן 01/07/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    כולם אומרים והרבה יותר מ"משהו" רק שזה לא מעניין אף אחד (ע"ע המעביד המעביד). יש לך ברירה......
  • אירוניה 01/07/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    אירוניה
  • 8.
    טחון 01/07/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    קדימה להתארגן פראיירים!
  • 7.
    רק הפרלמוטר יביא שלום (ל"ת)
    המחולל 01/07/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רמי יהושע מסדר להם עבודה (ל"ת)
    רמי 30/06/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
  • 01/07/2013 18:13
    הגב לתגובה זו
    נראה לך שהוא היה נותן להם תקציב כזה?
  • 5.
    מי שאכפת 30/06/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    משרד פירסום שמשלם גלובלית לעובדים שלו , תוך כדי שהוא נותן להם לעבוד שעות מטורפות בלי פיצוי או שעות נוספות, הוא זה שייצג את הסתדרות העובדים . מה קורה פה איזה מסר זה לעובדי משרדי הפירסום , דיי לעבודה בעיניים , אדון נפתלי בנט , בדוק את שעוני הנוחכות בדוק את החוזים של העובדים (מי שחתנט איתו בכלל) מספיק לנצל את העובדים, שלמו להם בכבוד ולא לנצל אותם ואז לפטר אותם. תתביישו לכם.
  • 4.
    אבלל הכי משמח,שזרמון שוב אכלו אותה (ל"ת)
    מישל 30/06/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מזל טוב חבר'ה ! (ל"ת)
    30/06/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עובדת בענף 30/06/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    אני מקווה שההסתדרות בודקת האם הספקים שלה משלמים משכורת ראויה כי בענף שלנו לא נהוג לשלם כראוי. מתי יקומו אנשים חכמים ויכנסו לאיגוד או להסתדרות בכדי שיוכלו לקבל קצת כבוד ומשכורת נורמלית
  • 30/06/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    גם העובדים יקבלו שכר נורמלי.
  • תתבייש 01/07/2013 10:05
    לבינתיים המשרדים מרוויחים יפה מעמלות המדיה ולכן אפשר לשלם קצת יותר מהסחר עבדים שהמתחילים בענף מקבלים. אף אחד לא אמר לתת משכורות בשמיים אבל מינימום 6,500 ש"ח על 12 שעות עבודה ביום זה נראה לי הגיוני
  • 1.
    פאפא 30/06/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    רק פאפא
  • לא, לא עובד/ת במשרד 30/06/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    חשוב גם לפרגן כשאפשר
  • בובו 30/06/2013 22:23
    לפחות תיהיה כנה ותכתוב שאתה עובד שלהם.יא חנפן .
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״