אחרי פירוק מערכת החדשות: רדיו חיפה גייס כתב אקטואליה - יואב איתיאל

לפני 4 חודשים פוטרו אנשי החדשות וראש המחלקה התפטר. יוסי פרץ ארי מונה במקומו והביא כעת את איתיאל. האם בתחנה יתחילו בגיוסים חדשים?
אלכסנדר כץ | (1)

יואב איתיאל מונה השבוע לכתב האקטואליה של רדיו חיפה. איתיאל הוא בוגר הפקולטה לארכיטקטורה ותכנון ערים בטכניון, ועובד ככתב במגזין 'המושבות', שם אף שימש בעבר כעורך.

רק בינואר השנה פורקה מערכת החדשות של רדיו חיפה, וכל כתביה פוטרו, במטרה להוביל להפחתה בהוצאות התחנה. במקביל, גם מנהל מחלקת החדשות יוסי פישר, הודיע על עזיבתו לאחר עשור.

בתחנה טענו כי עד לסוף אותו חודש יוחלט על מבנה חדש ומצומצם יותר של שידור החדשות המקומיות שלה. ואכן, בסוף ינואר מונה יוסי פרץ ארי, שדרן לשעבר של תכנית הבוקר ברדיו חיפה, מונה למנהל מחלקת המידע והאקטואליה.

"אני בונה את מחלקת החדשות של רדיו חיפה באופן איטי ומדוד ומחפש אנשי חדשות מנוסים וטובים ש'אוכלים' את השטח", מסר היום יוסי פרץ ארי. "יואב איתיאל הוא אחד מהם ואני מברך על הצטרפותו למחלקת החדשות שלנו".

למרות הצהרתו של פרץ ארי, המהלך הנוכחי לא מצביע בהכרח על מינויים של כתבים נוספים למערכת החדשות, והחלטות מעין אלו יתקבלו רק לאחר בחינה תקציבית. מאידך, גם בתחנה הצפונית ממשיכים לחזק את הקשר עם קבוצת 'תחנות ישראל', והתחילו לשדר בסינדיקציה את תכנית הבוקר החדשה של דליק ווליניץ' מרדיו תל אביב.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    הבן של 26/04/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    עובדים שם רק הבנים של...ועוד כמה ענתיקות כמו גדי נס ואייל ברקאי. רדיו משעמם שלא קשור כלל לחיפה והקריות. עדיף כבר גל"צ
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.