אחרי פירוק מערכת החדשות: רדיו חיפה גייס כתב אקטואליה - יואב איתיאל

לפני 4 חודשים פוטרו אנשי החדשות וראש המחלקה התפטר. יוסי פרץ ארי מונה במקומו והביא כעת את איתיאל. האם בתחנה יתחילו בגיוסים חדשים?
אלכסנדר כץ | (1)

יואב איתיאל מונה השבוע לכתב האקטואליה של רדיו חיפה. איתיאל הוא בוגר הפקולטה לארכיטקטורה ותכנון ערים בטכניון, ועובד ככתב במגזין 'המושבות', שם אף שימש בעבר כעורך.

רק בינואר השנה פורקה מערכת החדשות של רדיו חיפה, וכל כתביה פוטרו, במטרה להוביל להפחתה בהוצאות התחנה. במקביל, גם מנהל מחלקת החדשות יוסי פישר, הודיע על עזיבתו לאחר עשור.

בתחנה טענו כי עד לסוף אותו חודש יוחלט על מבנה חדש ומצומצם יותר של שידור החדשות המקומיות שלה. ואכן, בסוף ינואר מונה יוסי פרץ ארי, שדרן לשעבר של תכנית הבוקר ברדיו חיפה, מונה למנהל מחלקת המידע והאקטואליה.

"אני בונה את מחלקת החדשות של רדיו חיפה באופן איטי ומדוד ומחפש אנשי חדשות מנוסים וטובים ש'אוכלים' את השטח", מסר היום יוסי פרץ ארי. "יואב איתיאל הוא אחד מהם ואני מברך על הצטרפותו למחלקת החדשות שלנו".

למרות הצהרתו של פרץ ארי, המהלך הנוכחי לא מצביע בהכרח על מינויים של כתבים נוספים למערכת החדשות, והחלטות מעין אלו יתקבלו רק לאחר בחינה תקציבית. מאידך, גם בתחנה הצפונית ממשיכים לחזק את הקשר עם קבוצת 'תחנות ישראל', והתחילו לשדר בסינדיקציה את תכנית הבוקר החדשה של דליק ווליניץ' מרדיו תל אביב.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    הבן של 26/04/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    עובדים שם רק הבנים של...ועוד כמה ענתיקות כמו גדי נס ואייל ברקאי. רדיו משעמם שלא קשור כלל לחיפה והקריות. עדיף כבר גל"צ
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.